Atomics Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, jeg får hver gang jeg starter opp PCen min opptil 3 feilmeldinger etter hverandre, som kommer før jeg ser ikonene, og tenker hver gang at nå er det like før en av mine 2 så vidt 1-2 år gamle HDer ryker, uten å forstå hvorfor, men nå er jeg ikke helt sikker, så fant ut at jeg heller skulle poste meldingen i tekst her, og se om noen forstår hva dem prøver å hinte til (Vanlig feilmeldingsikon i vindu med et kryss i rød sirkel) Overskrift: Windows - Stasjonen er ikke klar Tekst: "Exception Processing Message c00000a3 Parameteres 75b4bf9c 4 75b4bf9c 75b4bf9c" Denne beskjeden kunne egentlig ikke bli mer kryptisk, men overskriften hinter mer enn klart nok for meg ihvertfall. Maskin: AMD XP3000+ ukjent 1.512 MB PC2700 minne Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB Westeren Digital HD 7200rpm ca. 200 GB Seagate Barracude HD 7200rpm ca. 160 GB Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Prøv med denne hotfixen fra Microsoft: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå