Bakkan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, jeg har problemer med 1 cisco ruter Jeg har fått koblet den opp og bruker internettet med min stasjonære PC, som er tilkoblet med ledning. Problemet er at jeg ikke får koblet min bærbare PC opp til mitt internett via trådløst internett. Ruteren er "trådløs".. Jeg får kommet meg inn på internette så viser det grønt nederst i høyere hjørne, og at det er streker som viser signale, men å åpne Firefox eller Explorer funker ikke, heller ikke å spille på nettet etc.. Noen som vet hva problemet kan være? Tusen Takk for svarene. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 var litt lite info... hvordan router fra Cisco er det? hvilken model? mest sansynlig er det nok en config feil. vis oss configen på routeren (skriv: show config) . Hvis du får kobla deg på nettverket men så høres det ut som du enten har satt en statisk ip eller at DHCPn eller noe annet er confa feil.. men gi og model og paste configen på routeren så blir det litt enklere og hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå