Gjest Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har en cd plate som er helt hvit og jeg vil gjerne " lime " et bilde på CD-platen hvordan kan jeg gjøre det uten og kjøpe allverden ? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har en cd plate som er helt hvit og jeg vil gjerne " lime " et bilde på CD-platen hvordan kan jeg gjøre det uten og kjøpe allverden ? 8942923[/snapback] Ta en kikk herher hos komplett under deres "Label-produkter"-seksjon Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har en cd plate som er helt hvit og jeg vil gjerne " lime " et bilde på CD-platen hvordan kan jeg gjøre det uten og kjøpe allverden ? 8942923[/snapback] Ta en kikk her hos komplett under deres "Label-produkter"-seksjon 8942974[/snapback] Edit: Trygve-Leif stakk innom, men fikk kasta'n ut Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke veldig anbefalt å lime ting på platen, selv ikke med et slikt sett. Problemet er nok noe oppskrytt og jeg tror ikke sjansen er særlig stor for det, men det kan i verste fall ødelegge spilleren. Men de vanligste problemene er at DVD/CD'en blir ødelagt, limet på labelen kan løsne folien dataen er brent inn i i varmen som blir utviklet når platen spilles. "CD vekslere" og liknende utstyr har heller ikke en tendens til å like dem. Men igjen dette skjer ikke ofte, du må nok være litt uheldig for å få trøbbel med det. Tenkte bare å si i fra. PS. Printere som kan skrive på CD/DVD'er er ganske billige. F.eks. Canon Pixma iP4300(selv bruker jeg 4200) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke veldig anbefalt å lime ting på platen, selv ikke med et slikt sett. Problemet er nok noe oppskrytt og jeg tror ikke sjansen er særlig stor for det, men det kan i verste fall ødelegge spilleren. Men de vanligste problemene er at DVD/CD'en blir ødelagt, limet på labelen kan løsne folien dataen er brent inn i i varmen som blir utviklet når platen spilles. "CD vekslere" og liknende utstyr har heller ikke en tendens til å like dem. Men igjen dette skjer ikke ofte, du må nok være litt uheldig for å få trøbbel med det. Tenkte bare å si i fra. PS. Printere som kan skrive på CD/DVD'er er ganske billige. F.eks. Canon Pixma iP4300(selv bruker jeg 4200) 8943705[/snapback] Takk Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå