RIP Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 PSUen på lillebroren mins shuttle døde for 3mnd siden, og sendte den inn for å fikse den på garantien hos netshop. Men siden den var kjøpt igjennom firmaet vårt, så var garantien gått ut(2år) - det er greit nok. De skulle ha ca 1000kr for å bytte den. Greit nok at det er dyrt, men når man betaler så mye så skal det ikke ta over 3måneder før man får pcen tilbake! Iallefall ikke når man får den tilbake uten at de har koblet til cpu vifta, heldigvis merka jeg at den ikke bråkte så fikk sjekka den før den svei seg. Ting som at de har tatt tommelskruene og bytta de ut med vanlige gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde ikke koba den ledningen värtfall.. Den skulle blitt svid og så skulle du krevd en ny cpu. Og at de har bytta skruer gjör det jo ikke noe bedre nei ..... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 3 måneders ventetid og en "liten" "glemsel" virker som normalt for Netshop i disse dager. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Iallefall ikke når man får den tilbake uten at de har koblet til cpu vifta, heldigvis merka jeg at den ikke bråkte så fikk sjekka den før den svei seg. Ting som at de har tatt tommelskruene og bytta de ut med vanlige gjør ikke saken bedre. 8942916[/snapback] Sånt skjer, har selv erfaring fra arbeid på teknisk hos en databutikk og når man holde på der så har man en 2-4 pc'er man jobber på samtidig. Så det er ikke altid like lett og husker hvor alt av skruer hører hjemme. Men det at de klarer og glemme å koble til vifte kabelen er en skikkelig amatør tabbe. Endret 25. juni 2007 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå