veron Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Sitter her med en helt ny Lenovo T60 som har problemer med USB tilkobling. Jeg får denne feilmeldingen: Kjenner ikke igjen USB-enhetenEn av USB-enhetene som er koblet til denne datamaskinen, har en feil og Windows kan ikke gjenkjenne den. Klikk denne meldingen for å få hjelp til og løse problemet Denne feilen kommer bare på den ene USB porten. Alle enhetene jeg har testet med virker fint i de to andre portene. Jeg har forsøkt og oppdatere driverene til USB kontrolleren og jeg har reinstallert maskinen. OS er Vista Business. Er det en defekt USB port eller er det noe jeg kan gjøre for og få denne til og virke? mvh Eirik Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 sjekk fysiskt om porten er komplett, bruk lommelykt og sjekk om alle lederne er synlige, eventuelt ring Lenovo support for bytte av hovedkort om det ikke er tegn til fysisk skade. Lenke til kommentar
veron Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Takk for raskt svar. Nei jeg ser ikke noen løse deler i porten. Dette er en maskin som er kjøpt på fredag 22.06, vil da tro at dette kansje går under DOA, men er ikke sikker. Jeg får vel bare ta meg en telefon til Lenovo i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå