Prusk Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Sovehest, har du grunnlag for å seie at PSUen er for svak, eller er det berre antakingar? 8946324[/snapback] Jeg antar på grunnlag av erfaring. Du kan selv legge inn komponentene han har HER og se hva du ender opp med. Det er mulig han har minnekort leser, kanskje får ny harddisk etc. Dumt å måtte kjøpe ny PSU fordi du skal ha en ny HDD, eventuelt få deg trådløs mus og tastatur. Er skjermkortet en dag for svakt, må han uansett ha større CPU. Jeg antar også at maskinen fint vil kjøre i dag, med dagens oppsett uten større PSU, men den vil bli svak ved eventuelle oppgraderinger. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Sovehest, har du grunnlag for å seie at PSUen er for svak, eller er det berre antakingar? 8946324[/snapback] Det sier vel seg selv at dobbelkjerne cpu, dx10 gpu og 2gb med ram trenger mer enn 350w? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jo, det gjer det, eg las feil. Eg beklagar, min feil. Regel: Les fyrst, post etterpå... Endret 27. juni 2007 av Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå