Gå til innhold

Nokia 5100

Anbefalte innlegg

Jeg venter med spenning på å få muligheten til å teste Nokia 5100, den neste mobiltelefonen ifra Nokia som skal tåle en "aktiv livsstil".

• Noen som vet når denne er å få kjøpt?

Om det er akkurat samme som 6610, pluss noen små tillegg i funksjoner àla LED-lommelykt osv...? (Det var intrykket jeg fikk...)

Hvor mye den kommer til å koste når den kommer?[/b]

På forhånd takk!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rundt 3000 kr regner jeg med. Kansje litt mindre. Håper Nokia får litt problemer med salget slik at de kan få opp kaliteten på produktene sine og tenke litt før de spyr ut med nye, helt like telefoner.

Lenke til kommentar

Vet den er helt lik 6610... Men 6610 koster jo ca 4000-4500 uten abb. Så jeg personlig tror på en pris der og for 5100...

Angående det at de er "klin like", er det bra, for da har de samme firmware, noe som betyr at de kan bli bugfixer på flere telefoner samtidig, noe som fører til at de jobber hardere med DEN firmwaren, ettersom den har prioriteringen som 2-3 telefoner til sammen ;)

Om det ikke er samme... -> uff da! :(

Håper den kommer snart, er veldig interessert i den 5100...!

Lenke til kommentar

I Mobil sin artikkel om nokias nye telefoner sto det at den ville koste omkring 4000-4500 Sek, noe som blir en 4000-3500 norske kroner.....

Tror personlig at Nokia kommer til å slite litt fremover, pga problemene og ikke minst at konkurentene (Samsung, ERicsson spesielt) kommer opp med bedre telefoner....... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...