Gå til innhold

Cookiebirds fotografier 25.06

Anbefalte innlegg

Heisann

Lager bare en egen tråd for bildene mine, som jeg kan oppdatere.

Lekte rundt med Nikon D40 i dag. Sliter med å ikke få utbrente områder når jeg fotograferer i solskinn, men jaja. Vet det er mye dårlig fokus og eksponering, men har forsøkt, og blir sikkert bedre neste gang. (Og ja, jeg vet dråpebilder er cliché) I tillegg tok jeg vel hundre blomsterbilder, men disse er helt greie og dere har sett dem tusen ganger før.

post-131541-1182791277_thumb.jpg

post-131541-1182791319_thumb.jpg

post-131541-1182791442_thumb.jpg

post-131541-1182791567_thumb.jpg

post-131541-1182791603_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh. Nei. Jeg vil ha kritikk. Jeg vil bare ikke lage tusen tråder hvor jeg laster opp bildene mine. Derfor vil jeg ha kritikk fortløpende.

8942983[/snapback]

Tusen tråder er faktisk å foretrekke. Hvorfor? For det første.. det er vanskelig å forklare hvilket bilde man kommenterer. Bare det burde være god nok grunn. For det andre.. du legger til bilder etterhvert.. noen KAN komme til å kommentere "det nederste bildet", så legger du til ett til.. og det er mer kaos i tråden. Så ett tips er å legge ut ett bilde, få kritikk på det.. og legg ut ett til. I en annen tråd.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Hvis du hadde giddet å lese litt i Kritikkforumet, så ser du det at det fungerer dårlig, og er lite satt pris på. De fleste, om ikke alle setter mer pris på "tusen tråder" med et bilde pr tråd.

Mange av dem som gir gode tilbakemeldinger, gidder ofte ikke gjøre det når det er et virvar av bilder som det refereres til. Tråden blir tjapt håpløs å følge med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...