Gå til innhold

Ny Gamerpc, maks 15K INKL 24" skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meningen var vell egentlig å bruke 12000 på selve pc'en og kjøpe skjerm utenom, men  det der oppsettet ser virkelig bra ut. så tror ikke jeg har behov for å bruke mer penger enn det!

 

Vet dere hvor mye prosessorene kommer til å falle i pris 22.juli?

 

En annen ting er jo rammen, den er jo ekstremt billig akkurat nå. så hvis jeg venter til i starten av august, er det ikke da fare for at den har gått ganske mye opp i pris?

8948723[/snapback]

 

Ok, så har jeg endret litt på oppsettet dersom du vil bruke litt mer penger. Byttet hovedkort til Asus P5K Deluxe som skal være et veldig bra HK basert på P35. Har en langt bedre kjøleløsning enn P5K, og det skal klokke veldig bra. Er en egen tråd for dette kortet på forumet. Byttet også prosessoren til en E6600, men jeg tror ærlig talt du vil kunne klokke ganske langt med en E6320 også. Også endret jeg kabinettet til Antec P182 som skal være rått både på kjøling og utseende (men smak er forskjellig som kjent), og det er ikke så fryktelig mye dyrere enn Ammo 533 heller, i hvertfall ikke hos Amentio. Skal du klokke er det nok forresten ikke dumt å gå for en annen kjøler enn stock-kjøleren til Intel heller.

Lenke til kommentar

Har sett litt på Antec-kabinettet ja. pc'en blir vell stort sett stående på samme plass hele tiden. så selv om det er stort så skal det ikke være noe problem!

 

EDIT: Hvis jeg venter til etter 22.juli, blir det dyrt for Quad prosessorene til intel da?

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
Har sett litt på Antec-kabinettet ja. pc'en blir vell stort sett stående på samme plass hele tiden. så selv om det er stort så skal det ikke være noe problem!

 

EDIT: Hvis jeg venter til etter 22.juli, blir det dyrt for Quad prosessorene til intel da?

8952625[/snapback]

 

Ryktene sier at Q6600 kommer til å koste i overkant av 2000 kr etter 22. juli.

Lenke til kommentar
Aha, da så.

tenkte vel at den kunne stige, fordi den er på et bunnivå nå.

 

Hvis jeg venter til ut i august, trur dere prisene på DDR3 kommer til å bli lavere enn de er nå?

8954687[/snapback]

 

De faller nok noe, men jeg tror du nok ikke kan regne med at de når DDR2-nivå på så kort tid. Tror nok ikke DDR3 når et "akseptabelt" nivå før ute i 2008 en gang, og dessuten er det jo pr idag ingen vesentlig ytelsesforskjell DDR2 og 3 i mellom.

 

Edit: Men det finnes jo hovedkort som støtter både DDR2 og 3, hvis du vil helgardere deg da, feks Asus P5KC (mener jeg å huske at det heter).

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar
Ikkje kjøp hiper, det skal visstnok vere mange dårlege/defekte av dei, mange eg har snakka med som har sagt det, i alle fall... <_<

 

Gå for ein Mist eller Forton Source! :)

8950601[/snapback]

 

 

Det kan umulig stemme.

 

Ikke Forton Source ihvertfall!

 

Isåfall Mist!

 

Men da må kanskje delene kjøpes fra forskjellige netthandler.

 

er vi interesert i det?

Nei.

Lenke til kommentar

om du venter vil en quad cpu komme kun 28 kr over pris !!

 

Det her er utregnet ifra 50 % rabatt og priser fra Amentio.

 

12028 kr for en pc med quad cpu å alt det andre syntes jeg er verdt å vente på!

 

Da har du jo alt det nye!;)

 

Så hva blir det til?

 

 

EDIT: håper du venter:)

Endret av SebastianS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...