Noiz Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 trenger ny LCD tv til PC ,xbox og film.. har tenkt på Samsung 40" LCD-TV LE40F71B, Full-HD, 1920x1080, 8ms, 6000:1, HD-Ready ser den bra ut .. her stårdet meir om den http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325560 eller har derre noken bedre forstlag, so kom med dem.. vil bestille i dag Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Etter det jeg har lest, så er det en crappy tv... ville heller gått for den nyeste modellen M86 som folk skryter av. Er vel ikke så stor prisforskjell på de vel? ellers de nyeste modellene til LG skal være bra (LY og LF). kommer sikker flere forslag her etterhvert også = ) Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Samsung 40F71B Dingz.no test av 40F71B Tatung V42EMGI Dingz.no test av V42EMGI idg.no test av V42EMGI Begge tvene ble satt ned 2-3000kr i pris på komplett.no nå nylig. Jeg har selv gått til innkjøp av Tatungen og får den vel i løpet av uka. Kan skrive noen ord om den når den er i hus. Jeg gir faktisk totalt blaffen i hva folk mener er dårlig og god tv ettersom jeg, slik som 90% av alle andre som kjøper LCD-tv, ikke har noe spesielt forhold til slik tv fra før og blir fornøyd med nesten hva som helst. Etter det jeg har lest, så er det en crappy tv Og det å si at en tv som faktisk fikk 5/6 på en av de strengeste testsidene er crappy blir litt grunnløst. Jeg tror personlig du blir veldig fornøyd uansett hva du går til innkjøp av. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 An.g LE40F71B, så mener jeg du må ha en firmware oppdatering for å få 1:1 pixelmapping over DVI. Dette gjør den mindre egnet til PC bruk (og kanskje bluray og?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå