Leif Arne Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er det noen som har fått med seg om Mortal Kombat Armageddon har kommet i butikkene nå? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skal ha kommet ut 15 juni så det bør være i butikkene. Kan ikke akkurat si at jeg har sett det, men har ikke lett heller. Forøverig er spillet helt greit. Litt mye tukling med Wii-moten for å få til forskjellige angrep, men utover det er det er veldig bra fighting spill. Absolutt beste alternativet til Wii så langt. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Okay,høres bra ut Hadde vært digg med et skikkeli fighting spill til Wii nå Neste er vel bare å vente til SSBB kommer ut Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skal kanskje kjøpe det på onsdag. Kjem kanskje med mi meining om spelet då. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hadde vært kjekt om folk som har spillet sier meningen sin om spillet her ja Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Sidan eg ikkje bur i ein by, men på ei øy med nokre få butikkar (berre ein med spel, og der er ikkje mange spel), må eg ta ferje og evt. buss for å komme til nermaste butikk med mange spel, og det er på Lagunen i Bergen. Og sidan det koster å reise med ferje og buss, blir det ikkje so ofte, kanskje nokre gongar i månaden. Fulgte ikkje so mykje med i diskusjonen eg hadde med broren og søsteren min. Trur me drar og kjøper det (og kanskje Mario Party 8) på onsdag, men kanskje me drar og kjøper det på torsdag i staden for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå