Aes456 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg leter etter en radiator med plass til 2 120mm vifter. Problemet er at jeg har bare plass til en som er ca 30mm tykk. De jeg har kikket på er: Alphacool NexXxos Pro II Black Ice Pro II Egentlig er jeg litt skeptisk til å kjøpe i utlandet så jeg har også kikket på denne Mist 2x120mm Hvilken burde jeg satse på, eventuelt noen andre i den prisklassen? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Nja, Den misten liknar jo veldig på den HWlabs black ice pro 2 då, men om ytelsen er like bra veit eg ikkje... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har 3x120-versjonen av Alphacool nexXxos, og er ganske fornøyd. Ganske åpen, så det blir minimalt med sus fra viftene og den kjøler rimelig ok med lav viftehastighet Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Nja, Den misten liknar jo veldig på den HWlabs black ice pro 2 då, men om ytelsen er like bra veit eg ikkje... Synes alle tre ser like ut jeg, eneste prisen som skiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå