Jonas Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, Finnes det en funksjon som legger inn linjeskift og innrykk i rotete HTML-kode? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 http://no2.php.net/manual/en/ref.tidy.php Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Uff, finnes det ingen enkel funksjon instalert by defualt, eller må jeg sette opp en egen server? Lenke til kommentar
elLuriDelFaxus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tidy er nok det beste, om ikke eneste alternativet i php. Du burde sjekke om det ikke allerede er installert hos ISP'en din, det har jeg sett flere steder. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 For linjeskift så er det bare å bruke \n, må plasseres i en tekst streng med " eks PHP <?php//gyldig echo "testn"; echo 'test'."n"; //ugyldig echo 'testn'; ?> Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg leter etter en funksjon, det du beskriver har ingen praktisk funksjonalitet med mindre jeg vet hva som skal printes ut. Og jeg vet allerede om linjeskift av den typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå