andreasiversen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei! Lurer på å kjøpe ''Mot i Brøstet'' - boxen for sesong 1.. :!: Noen som har sett den som kan komme med tips, kommentarer eller andre ting om boxen?!? Kan nesten ikke vente, men er den ikke bra, tror jeg ikke jeg kjøper den... Hilsen Andy! Endret 25. juni 2007 av andreasiversen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Allerede en tråd om det her. Siden den egentlig ikke har kommet ut enda så er det veldig få som har den og kan si noe om den. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Allerede en tråd om det her. Siden den egentlig ikke har kommet ut enda så er det veldig få som har den og kan si noe om den. 8942925[/snapback] Der må jeg faktisk si du tar feil.. Jeg er kikket på den, og de selger den på mange Free Record Shop butikker... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Javel. Ja jeg vet at folk har fått tak i den, men ifølge CDON, playX, DVDHuset, Platekompaniet og Free Record Shop, så har den ikke kommet enda. Så jeg er i såfall ikke alene om å ta feil. Endret 25. juni 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå