FalcoN200285 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei jeg har kikket på noen vifte styrere. Jeg har sett på denne Zalman viftestyrer, og lurer på hva slags vifter jeg skal kjøpe meg! Jeg har dette kabinettet og skulle gjærne byttet ut alle viftene sånn at jeg kan styre dem med viftestyrern! Jeg har drivet å kikket på papst vifter men jeg vil helst ligge på under 19 db når jeg har på det laveste . Men så jeg vet ikke om jeg skal kjøpe meg en 26db eller 32db vifter ? noen som har noe forslag eller råd om dette her ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Driver og lurer på det samme, men har hørt mye positivt om disse Mist viftene så det blir nok disse for min del. Jeg har V1000+ kabinettet, men har kuttet ut PCI vifta da den ikke hjalp merkbart. Har ellers kjøpt den originale viftestyringen til Lian-Li med 3 kanaler, men sliter med å finne gode sensorplasseringer, hvilke vifter disse bør kobles til, og ikke minst hvordan man fester sensorene slik at de sitter. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mist-viftene jeg har er grisestille (ikke hørbare) på minimum omdreininger og knapt hørbare på max. Jeg hører meget godt forskjellen på mine Mist-vifter og den som kom med coolermaster-kabinettet mitt. Anbefaler Mist ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tror dere Zalman MFC1 vil passe til medfølgende vifter i Antec Nine Hundred? Endret 4. august 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå