Kiman™ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmm, fikk bare opp en søkeside jeg Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Sorry! Hadde glemt en bokstav i adressen! her: http://danforum.net Endret 4. juli 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mye bedre farger! Men en blanding av de to sidene du har laget til nå hadde blitt perfekt! De runde formene fra den første blandet med fargene i den andre = veldig bra. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) takk! Ok, skal se hva jeg får til! edit: Da har jeg fikset litt på den igjen! Vad tycks? Endret 3. juli 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 MYE bedre! Siden er helt annerledes På kantene av menyen syntes jeg ikke den gråfargen passet inn Teksten i menyen på toppe burde kanskje stå i midten? Søkedelen tok veldig stor plass, trenger vel ikke stå Nøkkelord Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Gråfargen på kanten av menyen synes jeg så veldig bra ut. Men teksten bør nok være på midten. Or kanskje uten understreking. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Greit jeg skal sjekke det ut! om den blir bedre med midstilt! ^^ edit: Da var det gjort! Endret 4. juli 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tenkte på i høyden da.. Legg til line-height: 30px; i #nav a, Hvor 30px er høyden på #nav Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 sånn! Da var det gjort! better? Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bilder ved siden av de forskjellige tutorials, ihvertfall under photoshop, ville det gjort litt mer interessant enn bare en liste med masse tekst. Gjør det også litt raskere å finne fram til det man liker uten å måtte lese. Og så kan det av og til være kos å bare browse igjennom å se på de små bildene å få en ide av hva det dreier seg om uten å måtte åpne hver eneste tutorial. Noe ala http://www.good-tutorials.com/tutorials/photoshop Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takk for tipsene! Skal fikse det nar jeg kommer hjem fra spania! Noen andre som har en kommentar til overs? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg likte siden din veldig godt Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Får bare slenge meg på, herlig design! Veldig oversiktelig, og bra fargevalg - etter min smak. Jeg kjører fortsatt opera 8.54, og der blir selve siden trukket litt lenger ned enn bakgrunnen. Uansett så synes jeg det hadde vært bedre uten den grønne meny-linjen på sidene av rammen. Legger ved et bilde av hvordan det ser ut i opera 8.54: Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 + Stilig logo-ikon, og midt-på-treet header. - Ser ut som en template. Er det det? - Hater fading til grått på sidene av menyen. - "Statistikk: XHTML Valid" - det er kanskje det jeg driter mest i når jeg besøker siden din. Ha det i footeren hvis du skal ha det noe sted. - "OBS: Din IP(80.232.2.186) blir lagret sammen med ønsket ditt på grunn av sikkerthetsmessige årsaker." - igjen, I don't care, og det får siden din til å virke mye mer amatørmessig. - Ellers et helt "vanlig" design, det funker fint, og det er verken pent eller stygt. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Takk! For mer respons! Den grå fade'ingen er borte nå, det samme gjelder stripen bak! Jeg har lagt en annen meny for kategoriene og jeg har lagt bilder ved siden av tutorialsene, men holder på med opplastning av bilde mens man legger til en tutorial. og lokaltog; It's all me baby! Det er ikke et template laget det selv! Jeg har fjernet mesteparten av statistikken før jeg nå så din kommentar, og plassert det i adminpanelet! Siden er oppdatert nu, noen som har noe på hjerte? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ved artiklene er fonten til teksten mindre enn kommentarene sine, hvorfor`? Arkiv er tom.. Linkpartner griene virker litt "billig". Du burde tjene penger hvis du skal ha det... virker litt uprofesjonnelt Syntes "Ønske" var litt "teit", kanskje etterspørsel + fine farger, veldig smooth Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takk for svar! 1. Veit ikke.. men mener du på nyhetene eller når du går inn på tutorialen sin kommentar? Hos meg så har de like stor skrift se. 2. Skulle sette opp arkiv men har drevet med mye annet i det siste så blei ikke noe av, ennå! Fjernet den i allefall. 3. Nå star det bare lenker! 4. Har ikke tenkt så nøye på hva det skal stå der, men takk for forslaget! Takk! Bedre nuh? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Merker du har fått litt (mye?) inspirasjon fra den gamle pixel2life.com. Ellers veldig bra om man ser bort fra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå