-Dan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Heisann! Jeg driver nå om dagen å lager et system for norske tutorials/artikler. Er ikke helt ferdig med designet ennå, konsentrerer meg for det meste om systemet nå. Så derfor lurte jeg på hva dere synes om siden og systemet generelt!? Hvis noen har noen tips til farger,effekter and what not som kan piffe opp siden rop ut! og ja, jeg veit at siden ikke er xhtml valid men forøyeblikket er det ikke så veldig viktig for meg! Og søkemotoren er ikke helt 100% dette øyeblikk! url: http://danforum.net Takk! Dan Endret 25. juni 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stilig og rent. Har egentlig ikke mye mer a si. Likte headeren. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Stilig og rent. Har egentlig ikke mye mer a si.Likte headeren. 8942677[/snapback] Hehe! Takk takk! Det er det jeg for det meste går for når det gjelder designet! Det skal være oversiktlig og lett å lese! Noen andre som har noen kommentarer til overs? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Inndeling av nyheten var rot. Dem går liksom oppå hverandre Kanskje ha en bedre linje enn ---- over informasjonen til nyheten. Eller kanskje plasere det inn i en boks med svak border rundt Syntes navigasjonen hadde litt stor padding på høyden. Burde vel kanskje stå Brukere online: 0 når ingen er påloggett. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg har nå fikset et ganske nytt design til siden og lurte på hva dere synes om det og det som er på siden nå? http://danforum.net <- nåværende! Endret 1. juli 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Likte det, men du må ta vekk den reklamen! Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takk! Nå har jeg lagt ut det nye designet og lurte på hva dere synes? http://danforum.net Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Den nye var bra Likte den bedre enn den gamle (den var også bra), men denne var det litt mer padding på osv synes jeg. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk! =D Hyggelig å høre! Noen andre som har en kommentar til overs til meg? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Den var litt vell synelig den Klikk her for å legge til artikler. Jeg ville heller lagt den som en liten tekst til venstre. Ved titlene har du en bug... Dette er i Safari på Mac, vet ikke hvordan det er i de andre Jeg tror det hadde vært bedre med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kategori--underkategori --underkategori --underkategori kategori --underkategori --underkategori --underkategori Kanskje mer ryddig slik.. Listen hvor tutorialene vises Dette var veldig rotete Kanksje legge inn bilde? Hvem bryr seg om den er Favorisert: 0 Fargene Du har brukt mye "skitne" farger. grå.. Kategori: AJAX / Ingen ?? Hva betyr det? Skrive tutorial Jeg får feilmelding på ting før jeg har skrevet noe.. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Den var litt vell synelig den Klikk her for å legge til artikler. Jeg ville heller lagt den som en liten tekst til venstre. Ja. er vel litt synelig... men tenkte å ha den der til det ble litt mer artikler inne i databasen! Ved titlene har du en bug... Dette er i Safari på Mac, vet ikke hvordan det er i de andre Er ikke sånn her hos meg.. var sånn i starten... men our good old friend F5 fixed it! Jeg tror det hadde vært bedre med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kategori--underkategori --underkategori --underkategori kategori --underkategori --underkategori --underkategori Kanskje mer ryddig slik.. Ikke dumt.. skal se til å fikse det! Listen hvor tutorialene visesDette var veldig rotete Kanksje legge inn bilde? Hvem bryr seg om den er Favorisert: 0 Har du noe tips hvordan den kan se ut? Rop ut jeg lytter! Hvis den er favorisert mange ganger.. så er det en grunn vettu! FargeneDu har brukt mye "skitne" farger. grå.. Ja! Kategori: AJAX / Ingen ??Hva betyr det? Det betyr at den ikke er lagt i en passende underkategori.. ennå! Skrive tutorialJeg får feilmelding på ting før jeg har skrevet noe.. Mener du OBS ruta? Den er bare med regler da! Alt funker fett her! hehe! edit: Da var den oppdatert! Endret 2. juli 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det mangler antialiasing på de runde hjørnene. Det hadde sett mye bedre ut med det. Og så bør det være mer plass mellom slutten på forrige nyhet og neste overskrift enn mellom neste overskrift og neste nyhet. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Det skal jeg fikse etterhvert! Hva synes du om siden ellers da? Noen andre som har noe på hjerte, litt ros kanskje!? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hmm, du har en grå skillelinje og en svart som består av bindestreker. Den svarte bindestrekkolleksjonen kunne godt vært grå. "Du blir nå send til artikkelen" virker litt uproft. Du har selv laget sida, så det burde være mulig å linke til rett sted fra første stund. Eller i det minste bruke en http-redirect. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Den svarte bindestrekkolleksjonen er grå.. den er i lik farge som teksten! Bedre nå når du skal inn på en artikkel eller? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 MYE bedre med grå bindestreker, men det hadde vært enda bedre om de var en sammenhengende linje. Det funker perfekt å gå inn på en artikkel nå. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Slik? Kan jeg få litt ros nå? Noen som har noen kommentarer på tungespissen?.. spytt dem ut! Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva med å rydde listen på medlemssiden Du har fortsatt ikke fikset den Kategori delen... Headeren var forferdelig, horisonten burde absolutt være ett sted... JEG tror siden blir bedre med litt farger Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enig med Einar, her trengs det farger. Og fiks headeren, den var forferdelig! Sett bort fra det er dette svært bra, keep up the good work Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Greit! Takk -Kiman- for at du klarer å nevne noe positivt! Jeg skal fikse litt mer fargerik side nuh! edit: http://danforum.net kunne dette funket da? Endret 31. august 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå