Submoose Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har tenkt å kjøpe MX518 (Ikke spør hvorfor jeg skal kjøpe den) Det eneste jeg ser på den er at den ikke har skates. Kan man ta av føttene på MXen og bytte dem ut med skates? Hvilke skates er gode? Skal brukes på en SteelPad 5L (stoff) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er strålende fornøyd med Hyperglides på MX510en min . Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Bare tar du av de gamle da? Skjærer dem av? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 De er vel bare limt fast så du bare river de av. Men 5L er vel ikke stoff, den er jo hard? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Nei og jo. Den er en blanding av stoff, plast og silikon + noen andre greier, men i bunn og grunn så er den en stiv stoff-musematte. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du MÅ jo ikke ta av de gamle da. Kan fint bare feste dem utenpå. Ellers kan du jo bare pirke dem av evt. med en liten kniv eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå