Gå til innhold

Trenger hjelp med å downgrade PSP

Texas7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står klart og tydelig på programmet at du skal fortsette når du har fått 3.03 HEN, om du ikke har fått det, så starter du GTA igjen til du får det.. Etter det skal du kjøre PSP-update versie X-YZ

8956185[/snapback]

Ok, nå har jeg starta GTA, men PSP'en har ikke restarta seg

EDIT: Nå gjorde den det :blush::p

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Sjekk om du har fått 3.03 HEN.. Hvis ikke så starter du bare GTA på nytt, hvis du fikk 3.03 HEN så starter du nedgraderingen.

8956312[/snapback]

Ja, det har jeg gjort, og jeg har 3.03 HEN ;):thumbup:

Men hvordan oppdaterer jeg PSP'en til "PSP Update Version X.YZ?

Lenke til kommentar
Gå på GAME menyen og trykk på PSP Update Version X.YZ, trykk X for og fortsette og vent.. Du må lese guiden nøyere..

8956354[/snapback]

Jeg har ingenting som heter PSP Update Version X.YZ i GAME menyen min, har bare en som heter PSP Update Version 2.00. Og den skal jeg vel ikke trykke på?

Lenke til kommentar
Du skal gå i GAME menyen og gå på minnekortet ditt.. Hvis du ikke har noe minnekort, så kan du glemme å nedgradere.

8956377[/snapback]

Jeg har minnekort jo, fant det nå, men det sto IKKE i guiden at det lå på minnekortet, så jeg kunne jo ikke ha lest noe nøyere? Men takk ;)

Lenke til kommentar

Men nå har jeg nedgradert, og maskina har restarta seg.

Men jeg fikk opp en melding: Setting information is corrupted,

press the 0 button to repair and restore default settings.

Skal jeg da trykke på 0? Eller er PSP'en min bricka? :ohmy:

Lenke til kommentar
Trykk på O, det er ingen fare.. Etter du har trukket på O vil PSP'en restarte seg, og du må sette inn innstillinger på nytt.

8956440[/snapback]

Ok ;) Nå har jeg 1.5 :w00t:

Tusen takk for all hjelp Uylum2 & AnaXyd :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Nå bør du oppgradere til 3.40 OE, hvordan du gjør det står i samme guide. Her er det et program som leder deg også (:

8956504[/snapback]

Ok, men i den guiden AnaXyd har skevet, så står det "Når denne er ferdig lastet ned, unzipper du den, kjører den og extracter inn filene på PSP'en din. Dette skal extractes inn på roten av memorysticken din."

Og det er jeg litt usikker på, skal jeg bare åpne programmet, og i programmet så velger jeg hvilken disk som PSP'en er på? I mitt tilfelle (F:\) er det det som er roten?

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med 3.40 OE-A firmware updaten.

Men når den var ferdig med prosessen etter at jeg hadde trykket på at updaten på memorystick, så sto det at alt var done, og at jeg skulle trykke press X to restart manually.

Men den ble bare svart, skal jeg forsøke og skru på PSP'en med på knappen? Eller tar det lang tid? Den har vært svart i 3 min. nå :cry:

Lenke til kommentar
Hmm.. Rart.. Høres nesten som brick.. Slå av PSP'en din, ta ut batteriet og vent i 10 sekunder. Sett den inn igjen, hold R og start PSP'en opp. Hvis du får opp Recovory så kan vi prøve å fikse bricken..

8956912[/snapback]

Jeg har allerede fått den på :w00t::yes:

Skrudde bare på på-knappen, og alt var i orden ;)

Har nå en PSP med 3.40 OE-A firmware :w00t::w00t:

Takket være AnaXyd & Uylum2, takk folkens ;):thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...