Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har nå lagt inn en guide med Easy Downgraderer til 3.03 -> 1.5. Har skiftet det ut med den gamle guiden. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ok, nå har jeg akkurat oppdatert til 3.03, og satt autorun UMD til off Men under oppdateringen, så kom jeg på at jeg burde ha formatert minnekortet, men ventet til prosessen var ferdig, så gjorde jeg det, så nå har jeg ingen mappe som heter UPDATE i X:\PSP\GAME\ Det funker det? Har ikke gjort noe som kan skade PSP'en for det? For det kom opp en melding etter at jeg hadde oppdatert hvor det sto at jeg kunne slette update'en fra memorysticken. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Riktig, nå fortsetter du på guiden. Fikk programmet lagt inn downgraderingen eller? Har du patchet firmwaren til 3.03 HEN? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Riktig, nå fortsetter du på guiden. Fikk programmet lagt inn downgraderingen eller? Har du patchet firmwaren til 3.03 HEN? 8952088[/snapback] Skjønte ikke hva du mente Når jeg går inn på "system information" står det: "Version 3.03. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Oki, har programmet lagt inn de filene som patcher firmwaren for deg? Når du har kjørt programmet som skal downgradere for deg. Start GTA, så PSP'en for patchet firmwaren til 3.03 HEN, når du har fått det i System Information, så kjører du downgraderen. Du krysset av TA-082 kort hvis du hadde det, ikke sant? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Oki, har programmet lagt inn de filene som patcher firmwaren for deg? Når du har kjørt programmet som skal downgradere for deg. Start GTA, så PSP'en for patchet firmwaren til 3.03 HEN, når du har fått det i System Information, så kjører du downgraderen. Du krysset av TA-082 kort hvis du hadde det, ikke sant? 8952143[/snapback] Mener du at jeg skal bruke den nye guiden din? Det eneste jeg har gjort er å oppgradere til 3.03. Jeg har fullført skritt 1 og 2, skal begynne på skritt 3 nå. (Hvis jeg skal følge den "gamle" guiden. Men hvilket program er det som legger inn de filene som patcher firmwaren min? Jeg skjønner ikke hva patcher firmwaren er Ikke bli sur for at jeg spør, men jeg spør heller enn å ha en bricka PSP, du får si ifra dersom du ikke vil hjelpe meg lenger liksom... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Aaah.. Følg den nye guiden min nå, den er mye lettere. Husk å krysse av at du har TA-082 kort om du har det, det programmet legger inn alle filer inn på PSP'en din i riktig mappe osv. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Aaah.. Følg den nye guiden min nå, den er mye lettere. Husk å krysse av at du har TA-082 kort om du har det, det programmet legger inn alle filer inn på PSP'en din i riktig mappe osv. 8952420[/snapback] Ok, men da blir det riktig ikke sant? Jeg har oppgradert til 3.03, med den oppgraderingen som ligger i "PSP-Pack->Sonypatcher->EBOOT, og formatert minnekortet slik at UPDATE mappa forsvant fra Game mappa på PSP'en? Nå kan jeg bare laste ned den PSP-Media.nl Easy Downgrader 3.03, og fortsette å bruke den nye guiden? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Først du formaterer du minnekortet, også bruker du programmet og den nye guiden, den er mye lettere. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Først du formaterer du minnekortet, også bruker du programmet og den nye guiden, den er mye lettere. 8952820[/snapback] Ja, det er jo det jeg spurte om, om det jeg hadde gjort var riktig. Jeg har formatert minnekortet (skal jeg gjøre det en gang til?) Men når du sier "programmet", mener du da "PSP-Media.nl Easy Downgrader 3.03"? Som du har lagt inn i den nye guiden din? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mhm, siden programmet skal legge inn de riktige filer og sånt, derfor må du formatere minnekortet på nytt, så de andre filene blir borte om du la inn hele pakka osv. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Men, jeg skjønner ikke punkt 4&5 i guiden din Uylum2. Jeg skal starte opp GTA, det skjønner jeg, men skal jeg bare starte det opp, og vente til PSP'en restarter seg? Så gå til system settings, men version g? Også hvis det funker, så: "snart PSP-Update version X.YZ"? 4. Etter du har oppgradert til 3.03 (om du har under 3.03) Så skal du starte GTA for å patche firmware med HEN. Når PSP starter på nytt, gå til System Settings -> Version g sjekk om du har 3.03 HEN, om du har det, kan du gå videre. Hvis ikke så gjør du det igjen til du får 3.03 HEN. 5. Etter du har 3.03 HEN, snart PSP-Update version X.YZ. Trykk X for å fortsette, R for å avbryte. Så venter du til maskinen downgraderer. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Sorry, det var skrive feil. Det skal stå System Settings -> Version gå og sjekk... Det skal stå 3.03 HEN på Version før du skal fortsette. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Men det programmet fungerer ikke PSP-Media.nl Easy Downgrader 3.03... Har prøvd å restarte pc'en, slå av anti-virus programmet mitt. Man skal åpne det på pc'en ikke sant? Ikke legge det på PSP'en og åpne det der? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Man skal åpne det på PC'en ja.. Hvorfor fungerer det ikke? Hva er det som skjer istedet? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Man skal åpne det på PC'en ja.. Hvorfor fungerer det ikke? Hva er det som skjer istedet? 8955002[/snapback] Dette skjer: Først begynner den å "Unzippe", så kommer plutselig den feilmeldinga opp Endret 27. juni 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ser ut som det er noen drivere eller noe som mangler.. Har du ikke en annen pc i huset å prøve programmet på? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Ser ut som det er noen drivere eller noe som mangler.. Har du ikke en annen pc i huset å prøve programmet på? 8955164[/snapback] Jo, har fiksa det nå, på en annen pc Men nå har jeg fullført skritt 1,2 & 3 i den nye guiden til Uylum2, og jeg hadde firmwire 3.03 fra før av, hva skal jeg gjøre da? EDIT: Her er jeg nå: Endret 27. juni 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Står det at du har 3.03 HEN i Versjon? Hvis ja, start PSP-Update version X.YZ. Og trykk X for å starte den. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Står det at du har 3.03 HEN i Versjon? Hvis ja, start PSP-Update version X.YZ. Og trykk X for å starte den. 8955816[/snapback] Det er det jeg ikke har sjekke enda, la ut et bilde, om hvor jeg var i prosessen, bildet ligger rett over her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå