Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei, jeg finner ikke valget som heter "autostart" i system settings menyen min på PSP. Jeg har firmwire 2.81 og har tenkt å downgrade. Noen som vet hvorfor jeg ikke har det? Bruker denne guiden, der hvor det står "2.81->3.03" og åpner du den, så står det - DU TRENGER: Autorun på PSP'en slått av (Gjøres i system settings) Og det finner jeg ikke Endret 26. juni 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 På Settings -> System Settings, så er det noe som heter "UMD Auto-Start" sett det til Off. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er fordi du ikke har firmware 3.03 enda. Så vidt jeg vet, er det å velge autorun på eller av, en ny funksjon i de nyeste firmwares. Så, har du 2.81, så har du ikke denne funksjonen. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Finner det fortsatt ikke. Når jeg går inn i system settings kan jeg gå inn på: -Nickname -System language -Character set -Battery information -Format memory stick -Enable WMA playback -Enable flash player -Restore default settings -System information -About PSP (Playstation Portable) Men ikke AUTOSTART Går det ann å legge det inn eller no? Eller hvordan får man det opp? Jeg har GTA Liberty City Stories inne i PSP'en. Men får det ikke opp Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Du har riktig versjon av GTA:LCS? Gå til GAME -> UMD. Så starter spillet. Men du må først oppgradere til 3.03 Du må lese guiden nøye før du starter, eller så kan du bricke din PSP. Endret 25. juni 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er fordi du ikke har firmware 3.03 enda. Så vidt jeg vet, er det å velge autorun på eller av, en ny funksjon i de nyeste firmwares. Så, har du 2.81, så har du ikke denne funksjonen. 8941828[/snapback] Hvorfor står det i guiden her da? Er det BARE for 3.03 det eller? Ikke for 2.81? Men hvor får jeg tak i 3.03 a? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan se at du ikke har lest guiden nøye. I den pakken du laster det ned, så følger det med 3.03. Oppgrader til det først, så gjør du alt annet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Som jeg skrev, du har ikke Autostart med 2.81. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Kan se at du ikke har lest guiden nøye. I den pakken du laster det ned, så følger det med 3.03. Oppgrader til det først, så gjør du alt annet. 8941884[/snapback] Ok, takk Men det står jo - "Autorun på PSP'en slått av (Gjøres i system settings)" FØR man skal laste ned pakken. Men det er det samme det nå, nå som du hjalp meg Sikkert bare en skrivefeil i guiden Takk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er nok en skrivefeil ja! Lykke til, og les guiden nøye! Da går det nok bra! Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Men ETTER at jeg har downgradert PSP'en min, så kan jeg legge inn spill ikke sant? Men hvor legger jeg det? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Etter du har oppgradert så må du oppgradere til 3.40 OE. Hvordan du gjør det følger også med i samme innlegg. Og jeg håper du har kjøpt spillene du skal legge på minnekortet? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Etter du har oppgradert så må du oppgradere til 3.40 OE. Hvordan du gjør det følger også med i samme innlegg. Og jeg håper du har kjøpt spillene du skal legge på minnekortet? 8941969[/snapback] Ja, jeg har kjøpt de ja. Men hvorfor må man oppgradere til 3.40 OS etter at man har nedgradert til 1.5 a? Men når jeg får 3.40, kan jeg både spille de spillene jeg har på minnekortet og de spillene jeg har på UMD da? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 3.40 OE er en blanding av 1.5 og Sony's 3.40. OE fw har ISO loader innebygd, og derfor må du opprgadere til 3.40 OE. Ja, du kan både spille spill fra minnekortet og spillene du har på UMD. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Men hvor i den pakken som man laster ned her under skritt 1, ligger oppgraderingen til 3.03? EDIT: SKRITT 1: Last ned denne pakken SKRITT 2: (Du MÅ gjennomføre dette skrittet dersom du har lavere firmware enn 3.03, ikke hopp over!) Oppdater PSP'en din til versjon 3.03, med sony's offisielle patch (Ikke Network Update, for da får du nyeste firmwaren til Sony): - Lag en mappe på PSPen din, denne skal ligge i X:\PSP\GAME\, og hete UPDATE (må være store bokstaver på alt, har du ikke mappen "GAME", så lag denne og). - Flytt "eboot.pbp" fra mappen "sonypatcher" til "UPDATE". - Gå på Game-menyen i selve PSP'en, memorystick, kjør update'n. Det her er jeg litt usikker på, for det første så finner jeg ikke den updaten til 3.03 i den zip mappa, også har jeg en mappe som heter UPDATE på PSP'en min fra før av, som ligger i X:\PSP\GAME\ den mappen inneholder filer som heter "decryptprx.prx" "EBOOT.PBP" "extprxs.pbp" "libpsardumper.prx" "ta082_driver.prx" "UPDATE.PBP" Men der det står "ta082_driver.prx", betyr det at jeg har ta082 hovedkort? Eller at jeg har oppdatert til det tidligere? Har oppdatert 2-3 ganger før tror jeg, men når jeg åpner "UMD lokket" (der UMD'ene skal ligge på PSP'en) så står det ikke TA082 Kan noen hjelpe meg med dette? Endret 25. juni 2007 av Texas7 Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Men hvor i den pakken som man laster ned her under skritt 1, ligger oppgraderingen til 3.03? EDIT: SKRITT 1: Last ned denne pakken SKRITT 2: (Du MÅ gjennomføre dette skrittet dersom du har lavere firmware enn 3.03, ikke hopp over!) Oppdater PSP'en din til versjon 3.03, med sony's offisielle patch (Ikke Network Update, for da får du nyeste firmwaren til Sony): - Lag en mappe på PSPen din, denne skal ligge i X:\PSP\GAME\, og hete UPDATE (må være store bokstaver på alt, har du ikke mappen "GAME", så lag denne og). - Flytt "eboot.pbp" fra mappen "sonypatcher" til "UPDATE". - Gå på Game-menyen i selve PSP'en, memorystick, kjør update'n. Det her er jeg litt usikker på, for det første så finner jeg ikke den updaten til 3.03 i den zip mappa, også har jeg en mappe som heter UPDATE på PSP'en min fra før av, som ligger i X:\PSP\GAME\ den mappen inneholder filer som heter "decryptprx.prx" "EBOOT.PBP" "extprxs.pbp" "libpsardumper.prx" "ta082_driver.prx" "UPDATE.PBP" Men der det står "ta082_driver.prx", betyr det at jeg har ta082 hovedkort? Eller at jeg har oppdatert til det tidligere? Har oppdatert 2-3 ganger før tror jeg, men når jeg åpner "UMD lokket" (der UMD'ene skal ligge på PSP'en) så står det ikke TA082 Kan noen hjelpe meg med dette? 8942223[/snapback] INGEN som kan hjelpe meg? Vil ha en bedre PSP Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det skal ikke stå TA-082 om det er TA-082 kort.. Som sagt, du må lese det nøyere. Det står at 3.03 oppdateringen er i sonypatcher.. Og den heter EBOOT.PBP. Som sagt, om du ikke leser nøyere, så bricker du din PSP. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det skal ikke stå TA-082 om det er TA-082 kort.. Som sagt, du må lese det nøyere. Det står at 3.03 oppdateringen er i sonypatcher.. Og den heter EBOOT.PBP. Som sagt, om du ikke leser nøyere, så bricker du din PSP. 8946847[/snapback] Ok, men jeg en mappe som heter UPDATE på PSP'en min fra før av, som ligger i X:\PSP\GAME\ den mappen inneholder filer som heter "decryptprx.prx" "EBOOT.PBP" "extprxs.pbp" "libpsardumper.prx" "ta082_driver.prx" "UPDATE.PBP" Og i den guiden, så står det at man skal lage en mappe som skal hete UPDATE, med store bokstaver, men jeg har jo allerede en mappe som heter det, skal jeg slette den? Eller lage en som heter UPDATE2 eller no? Er ikke de filene som jeg nevnte som jeg har i UPDATE mappa mi fra før av viktige? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ehmm.. Vil anbefalle deg til å ta backup av minnekortet på hva du vil ha. Så formatere minnekortet. Også gjør du som guiden sier. Om det allerede er en UPDATE mappe putter du det bare inn. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ser ut som du kløner mye med dette Texas7... Husk på å følge guiden nøye! Det er viktig! Ta og formater PSP'en, og begynn på nytt.. Og følg punktene NØYE! For det er mange som har "glemt" noen punkter, og dermed bricket PSP'n. Ikke vær utolmodig! Ta deg god tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå