Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redusert utseende, topp personlighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet ut at jeg skal gå for dame med Keeley Hazels utseende, med Mor Theresas personlighet og Bill Gates formue. Roger Federer's tennisferdigheter, Tiger Woods golfslag, Ronaldinho's fotballteknikk, Lebron James baskethjerne og en fattig russisk jente sin lyst til å gi gjøre meg fornøyd i senga!

I want the best of both worlds! :dribble:

You are beautiful as hell. :ph34r:

A little less sixteen candles, a little more "touch me" :love:

Lenke til kommentar
Jeg har fått intrykk av at de personene som blir sett på som veldig pene, spiller på det, og kun det, de virker som oftest overlegene og overfladiske ut. Personlighet først, finner du en som du kan se på også, så får du jo i pose og sekk.

8978838[/snapback]

Hvis utseende er et veldig stort pluss, og personen spiller mye på det, så er det klart at det har gjort suksess tidligere, da bruker man gjerne samme teknikk neste gang også hvis det har funket tidligere. Dette er jo bare logisk.

8979197[/snapback]

Vel jeg skal ikke si at utseende ikke betyr noe, men faen, vil du være sammen med en overfladisk tufs?

Lenke til kommentar

Jeg har det tydeligvis med å falle for merkelige gutter. Han forrige jeg likte var ikke særlig pen og det skulle vise seg at han ikke var spesielt sympatisk heller... Han jeg liker nå er så sjenert at han knapt tør se på folk... Hva i helvete er det med meg og forelskelser? :hmm:

Har aldri vært blant dem som har falt for klassiske kjekkaser, ala slike man ser i magaziner etc...

Endret av DeadEmotion
Lenke til kommentar
Har funnet ut at jeg skal satse på gutter med redusert utseende og topp personlighet,,

8941679[/snapback]

Hva hvis gutten du ender opp med leser dette da.. :p da får han seg enliten nedtur tror jeg..

Jeg går ikke etter noe spesielt utseende, men selvsagt må jeg jo synes at gutten min er fin, kjekk og alt det der.. må jo være attraktiv i mine øyne (ingen andre trenger å synes at han er noe særlig) bare så lenge jeg syns han er den fineste gutten i hele verden.. både utseendemessig og innvendig da selvsagt..

Men jeg går ikke ut for å finne noen som jeg ikke syns er så kjekk men som har fin personlighet da,, det syns jeg på en måte blir urettferdig overfor denne gutten,,

Lenke til kommentar
Har funnet ut at jeg skal satse på gutter med redusert utseende og topp personlighet,,

8941679[/snapback]

Hva hvis gutten du ender opp med leser dette da.. :p da får han seg enliten nedtur tror jeg..

Jeg går ikke etter noe spesielt utseende, men selvsagt må jeg jo synes at gutten min er fin, kjekk og alt det der.. må jo være attraktiv i mine øyne (ingen andre trenger å synes at han er noe særlig) bare så lenge jeg syns han er den fineste gutten i hele verden.. både utseendemessig og innvendig da selvsagt..

Men jeg går ikke ut for å finne noen som jeg ikke syns er så kjekk men som har fin personlighet da,, det syns jeg på en måte blir urettferdig overfor denne gutten,,

9002575[/snapback]

He-He. Ja, du har et godt poeng her. Hvorfor skal man lete etter noe negativt i utgangspunktet? Et redusert utséende er i mine øyne et dårlig valg. Ingen vil vel ha en person med redusert utséende. Men jeg skjønner hvis du sier at du vil kompensere for personlighet, men det betyr ikke at du ikke liker et topp utséende, men kanskje du mente at du prioriterer personlighet fremfor utséende? Ja, jeg tror det. Det gjør vi alle sammen, uansett hvilke syn vi har på en fremtidig partner. Ingen klarer å være sammen med en med redusert personlighet, dette er mere en refleksmetode, at vi avskyr "dårlige" personer. Det er jo naturlig. :ermm:

Lenke til kommentar

Er nok mange gutter jeg kunne blitt sammen med fordi de er snille, men når ikke utseende tiltrekker meg, så syns jeg det blir for dumt.. og det finnes nok mange jenter som hadde syntes at han var fin og kjekk, så da blir det dårlig gjort ovenfor han syns jeg.. Gutter og jenter fortjener jo og være sammen med noen som liker både hvem de og hvordan de ser ut..

Selvom jeg mener at utseende bare er "flaks" , da det egentlig bare er hud som henger på ett skjelett, og at det er beinstrukturen som avgjør hvordan trynet ditt kommer til å se ut :p men men, sånn er det..

Jeg vil ha en jeg har lyst til å kysse på og kose og klemme på og som jeg syns er den kjekkeste gutten på hele planeten!! :D:yes:

Lenke til kommentar

8941679[/snapback]

9002575[/snapback]

Jeg synes dette var et veldig godt svar! :thumbup:

Jeg tror dette med utseende kan lett misforståes. F.eks. når jeg søker et pent ytre og indre, så vil jeg jo søke etter de egenskapene JEG setter pris på. For å gjøre forskjell på en indre egenskap: Enkelte ønsker å tilbringe VELDIG mye tid sammen, aka 24/7-forhold, andre ønsker å tilbringe mye tid sammen, men ikke all.

Med godt utseende krever jeg ikke at hun skal være Jessica Alba's prikk like tvillingsøster, men heller noe jeg blir betatt av. Og, selv om jeg liker at en jentes kropp ikke BARE består av fett, men at hun også trener litt , dog liker mange at hun har mye å ta i - mye å være glad i. Og de bryr seg svært lite om det er noe muskler der, eller om hun forstår hva "anaerob utholdenhet" betyr :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde et eksperiment for litt siden. Jeg møtte en fyr jeg hadde veldig mye til felles med, men ikke var fysisk tiltrukket av. Desverre fikk jeg ikke følelser for ham, så jeg har kommet til at det må være litt fysisk tiltrekkning for at det skal gå.

Lenke til kommentar
Er nok mange gutter jeg kunne blitt sammen med fordi de er snille, men når ikke utseende tiltrekker meg, så syns jeg det blir for dumt..  og det finnes nok mange jenter som hadde syntes at han var fin og kjekk, så da blir det dårlig gjort ovenfor han syns jeg.. Gutter og jenter fortjener jo og være sammen med noen som liker både hvem de og hvordan de ser ut..

9003348[/snapback]

Jeg tror alt er en fusjon. For at et forhold skal funke godt må det både ha psykisk og fysisk intensitet i seg. Det håper jeg gjelder for jenter mot gutter og.

EDIT: Til trådstarter, etter den uttalelsen vet jeg at jeg aldri ville vært sammen med deg, da jeg vet at du synes jeg har et redusert utseende. Viktig å huske på hvordan de rundt deg tenker.

Og for å klargjøre, jeg snakker såklart teoretisk.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...