Gamlemor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg skal satse på jenter med topp personlighet, og perfekt utseende, og forresten det er slik jeg er så *hint hint* 8944398[/snapback] Det kommer virkelig ann på hvem du spør. Vet ikke helt hvor mange jenter som er ute etter en overkåt, innbildsk og fordomsfull fjortis. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg skal satse på jenter med topp personlighet, og perfekt utseende, og forresten det er slik jeg er så *hint hint* 8944398[/snapback] God selvtillit har du i hvert fall.. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Interessant at dere "bestemmer" dere for dette... Det er jo ikke akkurat noe man velger det å bli tiltrukket av en annen person. Så blir det ikke litt dumt å utelukke en av typene? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Interessant at dere "bestemmer" dere for dette... Det er jo ikke akkurat noe man velger det å bli tiltrukket av en annen person. Så blir det ikke litt dumt å utelukke en av typene? 8944813[/snapback] Ja, nettopp. Hva er egentlig grunnen for at utseende er blitt en negativ ting forresten, blant noen her inne? Eller er det slik at dere velger en med topp personlighet enten h*n er pen eller ikke, altså likegyldig med det med utseende, eller er det slik at dere aktivt leter etter en med moderat utseende? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er personligheten topp, hender det man blir tiltrukket av personen uansett om man syntes h*n var attraktiv i utgangspunktet. 8944178[/snapback] Fascinert isåfall, tiltrekkelse går ikke bare på personlighet. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå må vi jo ikke glemme at det er forskjell på gutter og jenter her da. For gutta tror jeg utseendet har mer å si enn for jentene. Dessuten kan man når man oppdager en attraktiv personlighet merke at personen blir mer attraktiv utseendemessig også. Utseende er bare en av mange kvaliteter hos en person som jenter/gutter blir tiltrukket av. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Fascinert isåfall, tiltrekkelse går ikke bare på personlighet.8946032[/snapback] Derfor en kombinasjon ofte er best. Men jeg har blitt betatt av personer jeg aldri ville snudd meg etter på gata, så personlighet har mye å si. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kan ikke være sammen med ei pen snelle som bare skriker å klager heller...... En mellomting takk, mellom utseende og personlighet... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Men man kan være sammen med en jente som bare skriker uten å klage. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Rimelig mislykket å måtte velge sånn. Jeg går for topp utseende og topp personlighet, og ser ærlig talt ikke problemet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal satse på jenter med topp personlighet, og perfekt utseende, og forresten det er slik jeg er så *hint hint* 8944398[/snapback] Det kommer virkelig ann på hvem du spør. Vet ikke helt hvor mange jenter som er ute etter en overkåt, innbildsk og fordomsfull fjortis. 8944506[/snapback] 16 OG ET HALVT, ....faktisk Blir litt kjepphøy på nett vett, og den ironien som kommer fram ved muntlig tale mister sin mening, og da kommer det folk inn som må kverulere. Som steffy sier, jeg takkr ikke nei til noen om de er perfekt utseende og personlighet, hvorfor skal man ikke unne seg begge deler noen ganger? men det er få personer i verden som er superpene, OG bra personlighet. Alle er selvopptatte. Vi ser jo superstjerner gifte seg regelmessig en gang i måneden for tiden. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har funnet ut at jeg skal satse på kvinner som har alt. Come get it! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er klart at personlighet blir høgare prioritert enn utseende, men som Ole Brum sa: Ja takk begge deler. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) In the end er det bare snakk om sosialdynamikk, ikke personlighet eller utseende. Hvem er seg selv uansett, under det innledende fasen av et forhold. "Inntrykk", blir det rette ordet å bruke her istede for personlighet. Endret 26. juni 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har funnet ut at jeg skal satse på gutter med redusert utseende og topp personlighet,, 8941679[/snapback] Hva er topp personlighet? 8942693[/snapback] Jeg stusset også over dette med "bra personlighet". Nå om dagen snakker alle om at "jeg skal ha en dame med god personlighet" uten å si noe mer. Som om det har blitt en mote å være anti-utseendefiksert på en ureflektert og lite gjennomtenkt måte. Selv går jeg kun etter personlig kjemi. Kan godt være på hver vår side av politikken, musikken og alt annet, så lenge den personlige kjemien er der, så funker alt annet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hva som er god kjemi, personlighet og slike ting er jo opp til enhver. Selv om du finner en du mener har topp personlighet, er det ikke sikkert venninna di er enig. Sånn vil det jo alltid være. Hvem er det som ikke vil være sammen med en de syns har god personlighet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Når folk sier god personlighet, så er vel det strengt tatt et samlebegrep for alt annet enn utseende. Kjemi, interesser, personlighet, evner, sexliv og alle andre faktorer som ikke baserer seg utelukkende på ansikt og kropp kan oppsummeres med "god personlighet", og det funker egentlig fint. Lenke til kommentar
Mysto Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) *deleted* Endret 5. august 2007 av Mysto Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har fått intrykk av at de personene som blir sett på som veldig pene, spiller på det, og kun det, de virker som oftest overlegene og overfladiske ut. Personlighet først, finner du en som du kan se på også, så får du jo i pose og sekk. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har fått intrykk av at de personene som blir sett på som veldig pene, spiller på det, og kun det, de virker som oftest overlegene og overfladiske ut. Personlighet først, finner du en som du kan se på også, så får du jo i pose og sekk. 8978838[/snapback] Hvis utseende er et veldig stort pluss, og personen spiller mye på det, så er det klart at det har gjort suksess tidligere, da bruker man gjerne samme teknikk neste gang også hvis det har funket tidligere. Dette er jo bare logisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå