Schjellin Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hallo, jeg har nå installert Kampen om midgard 2. Men når jeg prøver og starte så får jeg denne beskjeden: Programmet kan ikke starte fordi D3DX9_27.DLL ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. Jeg har prøvd og installere programmet på nytt, men det funker ikke likevell. Takk på forhånd Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Prøv å last ned filen herfra http://www.dll-files.com/dllindex/download...nload0UKeVIbGhW Legg filen i mappen du intallerte spilllet eller i Windows mappen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Takker Funka, men når jeg starta det da.... sååå kom dette her: Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har du sjekket at spillet støtter ditt skjermkort? Mener og huske at BFME2 er litt lei på noen grafikkort Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har du sjekket at spillet støtter ditt skjermkort? Mener og huske at BFME2 er litt lei på noen grafikkort 8943203[/snapback] Jeg fikk det til Lenke til kommentar
clamperl Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Prøv å last ned filen herfra http://www.dll-files.com/dllindex/download...nload0UKeVIbGhW Legg filen i mappen du intallerte spilllet eller i Windows mappen 8941648[/snapback] Jeg har problemer med det samme men får det ikke til etter det du sa nå. Kan du forklare nøyere? Hvilken windows mappe f.eks? Lenke til kommentar
mck Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Har du sjekket at spillet støtter ditt skjermkort? Mener og huske at BFME2 er litt lei på noen grafikkort 8943203[/snapback] Jeg fikk det til 8943748[/snapback] Hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå