UrgeLoL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Om du tar med for høyt lydnivå som failure så er jeg ganske imponert. Da har vel xbox 360 100 % failure rate Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Sant nok. Og om ein tar "berre drittspel" som ein anna, så har vel PS3 110%? Er me ferdig med denne diskusjonen no? Endret 26. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå blir du bare barnslig. Topic er failure rate, og ikke tilbake levering av andre grunner. Farge, støy nivå, spill utvalg osv osv. Trenger jeg å oversette failure for deg? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Om du tar med for høyt lydnivå som failure så er jeg ganske imponert. Da har vel xbox 360 100 % failure rate 8946192[/snapback] Kven var barnleg sa du? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Han som begynte å prate om de som leverer tilbake ps3'er på grunn av støynivå i en tråd som handler failure raten til xbox 360. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Eg satte ting på spissen, for å vise kor utruleg dum denne tråden er. Eg nemnte ingenting om staynivå i mitt innlegg. Maskinane kan ha tatt kveld av andre årsakar. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Oddsen for at du skulle ha 2 venner som kjøpte ps3 som hadde en feil som gikk under failure er tilnærmet 0 siden det er meget få ps3'er som opplever hw failure. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kan ikke noen heller svare på spørsmålet mitt om når 65nm kommer? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Oddsen for at du skulle ha 2 venner som kjøpte ps3 som hadde en feil som gikk under failure er tilnærmet 0 siden det er meget få ps3'er som opplever hw failure. 8946529[/snapback] Om du hadde slutta å bli nervøs kvar gong det dukkar opp noko anna enn lovprising av hjartebornet ditt - hadde du òg sett at eg satte ting på spissen. Topics som det her er idiotiske. Skjønar du no? 3. gong eg prøvar å forklare. Tidus, eg trudde dei skulle kome med Elite eg(?) Men det visar seg visstnok å være feil. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Så så.. dette går nok bra. Skjønte at du prøver å være morsom å sette det på spissen slik. Blir nok ikke så nervøs som du tror, bare elsker å kverulere. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen her burde ta seg en eske smurfpastiller, sette på "Rosa helikopter", og ligge vannrett med øynene på himmelen, mens man prøver å finne hva de forskjellige skyene ligner på. Bare et forslag altså. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tidus, eg trudde dei skulle kome med Elite eg(?) Men det visar seg visstnok å være feil. I følge en egm live, eller 1up podcast jeg hørte for en stund siden er elite kun ombygde "vanlige" maskiner. Og ikke noe nytt enda. Virker som MS har en del ferdigprodusert å bli kvitt før de vil komme med de nye. Jeg vipper litt mellom å kjøpe en nå, eller vente.. er utrolig kjipt å vente så lenge dersom de ikke blir noe stillere med nytt chipset. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 haha, veldig overraskande at folk ifrå Sony delen av forumet kom stupande inn for å diskutere dette! klapp igjen du a. Eneste konsollene jeg har er xbox og xbox 360. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jeg vipper litt mellom å kjøpe en nå, eller vente.. er utrolig kjipt å vente så lenge dersom de ikke blir noe stillere med nytt chipset. 8947658[/snapback] Hos meg er det uten sammenlikning dvd'en som bråker mest, så om de så gikk over til 1nm med 0.1W energiforbruk så hadde det vært like mye bråk. Jeg kan ikke se for meg at de får redusert bråket vesentlig uten å redusere hvor fort dvd'en spinner, og det blir nok ikke aktuelt (lengre lastetider etc). Så jeg tror ikke jeg hadde sittet og ventet på en stille xbox 360 Derimot kan det være at de klarer å gjøre noe med årsaken til at så mange x360-konsoller blir ødelagt. Det ville det i såfall kanskje være verd å vente på. Endret 26. juni 2007 av arnegn Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ENDA en topic? 8941462[/snapback] Er det flere tråder om samme tema, kan du gjerne søke den opp, så stenger jeg denne.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Så 30 % stemmer? Det er med andre ord vært reparasjon eller erstatning av 4 millioner Xbox 360. Skulle tro at MS har hatt en launch ved siden av launchen da. Snakker om god logistikk i så fall. Spesielt når folk stort sett har fått ny boks på ganske kort tid - og den ikke har blitt byttet i butikkene med sendt inn sentralt. Og hvis moderatorene faktisk ikke har fått med seg disse diskusjonene om failure rate og krigingen rundt dette, så kan de jo bare henge på her og se hvordan det utvikler seg.... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Om du tar med for høyt lydnivå som failure så er jeg ganske imponert. Da har vel xbox 360 100 % failure rate 8946192[/snapback] Holder du fortsatt på å rettferdiggjøre PS3 kjøpet til 6000 kr? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen tidligere diskusjoner her på forumet om emnet: I denne: 61% https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+failure+++rate I denne: 55% https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+failure+++rate I denne igjen: 30-50%, Dead Rising har skylda: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+failure+++rate Så. Fornøyde. Eller en gang til.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Vi trenger ikke flere tråder om temaet rundt feilprosenten til Xbox 360. Vil Microsoft komme ut med noen tall, for vi heller akseptere de, enn å bryte ut en krangel hver gang. Derfor stenges tråden! Er du uenig, kan du/dere sende meg en PM, så skal jeg vurdere på nytt behovet for en slik tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg