Gå til innhold

30% failure rate?

-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oddsen for at du skulle ha 2 venner som kjøpte ps3 som hadde en feil som gikk under failure er tilnærmet 0 siden det er meget få ps3'er som opplever hw failure.

8946529[/snapback]

Om du hadde slutta å bli nervøs kvar gong det dukkar opp noko anna enn lovprising av hjartebornet ditt - hadde du òg sett at eg satte ting på spissen. Topics som det her er idiotiske. Skjønar du no? 3. gong eg prøvar å forklare.

Tidus, eg trudde dei skulle kome med Elite eg(?) Men det visar seg visstnok å være feil.

Lenke til kommentar
Tidus, eg trudde dei skulle kome med Elite eg(?) Men det visar seg visstnok å være feil.

I følge en egm live, eller 1up podcast jeg hørte for en stund siden er elite kun ombygde "vanlige" maskiner. Og ikke noe nytt enda. Virker som MS har en del ferdigprodusert å bli kvitt før de vil komme med de nye.

Jeg vipper litt mellom å kjøpe en nå, eller vente.. er utrolig kjipt å vente så lenge dersom de ikke blir noe stillere med nytt chipset.

Lenke til kommentar
Jeg vipper litt mellom å kjøpe en nå, eller vente.. er utrolig kjipt å vente så lenge dersom de ikke blir noe stillere med nytt chipset.

8947658[/snapback]

Hos meg er det uten sammenlikning dvd'en som bråker mest, så om de så gikk over til 1nm med 0.1W energiforbruk så hadde det vært like mye bråk.

Jeg kan ikke se for meg at de får redusert bråket vesentlig uten å redusere hvor fort dvd'en spinner, og det blir nok ikke aktuelt (lengre lastetider etc). Så jeg tror ikke jeg hadde sittet og ventet på en stille xbox 360 :)

Derimot kan det være at de klarer å gjøre noe med årsaken til at så mange x360-konsoller blir ødelagt. Det ville det i såfall kanskje være verd å vente på.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Så 30 % stemmer? Det er med andre ord vært reparasjon eller erstatning av 4 millioner Xbox 360. Skulle tro at MS har hatt en launch ved siden av launchen da. Snakker om god logistikk i så fall. Spesielt når folk stort sett har fått ny boks på ganske kort tid - og den ikke har blitt byttet i butikkene med sendt inn sentralt.

Og hvis moderatorene faktisk ikke har fått med seg disse diskusjonene om failure rate og krigingen rundt dette, så kan de jo bare henge på her og se hvordan det utvikler seg....

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke flere tråder om temaet rundt feilprosenten til Xbox 360. Vil Microsoft komme ut med noen tall, for vi heller akseptere de, enn å bryte ut en krangel hver gang.

Derfor stenges tråden! Er du uenig, kan du/dere sende meg en PM, så skal jeg vurdere på nytt behovet for en slik tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...