Gå til innhold

30% failure rate?

-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine egne erfaringer tilsier at 360 har lik holdbarhet som mine øvrige konsoller. Er i skrivende stund på min 1. 360, 1. wii, 1. GC, 1. ps2, 1. SNES. Så jeg kjenner meg ikke igjen i 30% tallene i det hele tatt. På noen av konsollene jeg eier.

edit: glemte naturligvis å nevne at jeg også er i besittelse av en høyst levende (dog med slarkete stikke) 1. N64.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Det tallet er som alle andre vi har sett, dratt ut av løse lufta.

Å nei, de har fått HUNDRE eposter av de 10 MILLIONER som er blitt solgt. Det garanterer jo at det 30% feilrate.

Og jeg har en flott strandeiendom i New Mexico som dere kan få kjøpe, samt en bru.

Lenke til kommentar

Microsoft blir kanskje så flammet pga dårlig service og høy feilrate på Xbox360 for tiden. Var på Vg for noen dager siden tror jeg...og en komite av et slag har krevet å få vite hvorfor det er så mye galt med Xbox360 av Microsoft nå.

Jeg er på min 3 maskin :p

Lenke til kommentar

tror det er mye faktorer som spiller inn i 360'ens feilrate...blandt anna om den står lufti plassert som annbefallt eller om den står intil en gloheit stereo...

Men om Microsoft har startet med og sende ut modifiserte kjøling på ROD problemet, så kan det være at de har undervurdert noen faktorer under designet av maskinen.

Lenke til kommentar

Kunne tenkte meg å kjøpe en 360 brukt, men problemer som dette skremmer meg litt bort fra det.. Sannsynligvis blir det da en ny en, men da vil jeg vente til den "nye versjonen" kommer. Ikke elite, men den med 65nm.. er det noen nyheter rundt dette?

Er ikke så veldig into MS/xbox stuff.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

haha, veldig overraskande at folk ifrå Sony delen av forumet kom stupande inn for å diskutere dette!

Forøvrig, skal me følgje logikken til artikkelen det blir lenka til i første post, har PS3 ein failure rate på 77% :ohmy:

Eg kjøpte meg ein på launch, og to vener av meg. Deira to måtte leverast inn etter ei veke. Min putra og gjekk fint dog. (til eg solgte den.)

TEH LOGICKS! :thumbup:

Skjønar ikkje kva folk gidd å laga slike topics for ...

Kan me ikkje heller diskutere dei utruleg feite spela PS3 får eksklusivt?

http://www.gametrailers.com/player/20906.html :ph34r:

Snakk om linært gameplay ... Kven treng, tja, Mass Effect, Halo, Too human etc når ein får RAILFAN? :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...