bfn Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Har en strømforsyninga på 235W til den maskina dere ser nederst.. Trenger jeg en separat strømforsyning om jeg skal sette inn dette?: Gainward GF2 PRO 2x 80*80mm vifter 15" neon lys Eller vil den 235W'n klare å drive alt alene ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg er overrasket over at det fungerer i det hele tatt! Du bør absolutt oppgradere strømforsyningen om du skal sette inn noe mer, eventuelt sette inn en ekstra til å ta seg av alt annet enn hovedkortkontakta. Hvis du opplever litt flere maskinkrasjer enn du liker for tida tror jeg PSU kan være grunnen, den T-Birden vil ha godt med strøm for å være fornøyd... Lenke til kommentar
bfn Skrevet 24. september 2001 Forfatter Del Skrevet 24. september 2001 Argh.. er så mye mann skal ha!! 235W strømforsyner TNT skjermkort (finnes ikke no bedre!! ) 2x IBM HDD (21GB+60GB) 2x 80*80mm vifter 128 bit lydkort CD-ROM Nettverkskort.. Går som olja lyn!! :razz: Lenke til kommentar
ebola Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 jeg har et nettverkskort å selge.. faktisk to.. et realtek 8139 (100mbit) og et 3com isa kort(10 mbit).. mail meg på [email protected] hvis du er interessert... btw.. sjekk http://www.fikogdeng.com Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 hadde 235 watt før..! Maskina var litt ustabil, men er ikke helt sikker på om det var grunnen da! I hvert fall kjøpet jeg meg en ny da jeg merka at vifta gikk tregere når maskina måtte jobbe :smile: hadde en athlon 900@1008, ati radeon 64mb ddr og 1x 20gig wd hd, cd og cd-rw + kreftig dual 60mm cpu vifte og 2x 80mm :razz: Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Hadde problem med min Maskin med min 250w AOpen PSU.. Hvis jeg skulle brenne en cd fra cd eller HD og samtidig surfet/spilte musikk o.l.(16x burnbroof) rebootet hele je**a maskinen :sad: Uutrooliig irriterende å få de feilbrenningene. Nå har jeg fått meg 340w Chieftec så da er alle glade. PS. vivastar 8x cd'er brennes glatt på 16x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå