Liestöl Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei... Jeg lurer på en ting, hva heter sånne "glasstavler" som viser den taktiske sitvasjonen til et skipet eller hva det den viser og fartøyet er i midten. Dårlig til å forklare noe jeg ikke 100% vet hva er, slenger opp noen bilder hvis jeg finner... Viser sånne glasstavle i flere filmer som Crimson Tide og Battlestar Galactica (hehe BSG er sci-fi, men uansett så finns det sånn ) Kunne tenkt meg en sånn tavle serlig med en stilig farge som den i BSG og så klart en del mindre. Takker for svar... Endret 25. juni 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er den interaktiv?(altså en slags TFT/LCD/OLED-skjerm!) Eller er det bare en plexiglassskive med et par tegninger på? Tror dette finnes i mange utgaver. Avhengig om den er plasser på en U-båt, et hangarskip eller et mindre marinefartøy (overflate). Tror det bare kalles "tactical display " men kanskje tar jeg feil.. Du kan jo bestille denne : http://defence-data.com/dsei99/pagedi27.htm Ikke så kul som den på Battlestar Galactica, men det er jo en begynnelse Tror det blir kulere med en plexiglassskive, noen 12 V neonrør og floriserende maling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå