C@sh Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen som kjenner til et gratisprogram som konverterer fra QuickTime-film til wmv ? Har prøvd noen programmer, men disse har vært trials så dette har medført at kun 60% av klippene har blitt konvertert! Håper på svar PS: Jeg trenger ikke svar som dette: "www.google.com", "Hva med et lite søk på google" og "Google er en fin bil" da jeg allerede har forsøkt med både på google og andre søkemotorer. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen som kjenner til et gratisprogram som konverterer fra QuickTime-film til wmv ? Har prøvd noen programmer, men disse har vært trials så dette har medført at kun 60% av klippene har blitt konvertert! Håper på svar PS: Jeg trenger ikke svar som dette: "www.google.com", "Hva med et lite søk på google" og "Google er en fin bil" da jeg allerede har forsøkt med både på google og andre søkemotorer. 8941131[/snapback] Mulig det er dette du er ute etter, Apex Free 3GP Video Converter 5.71: http://www.tompegx.com/downloads/apex-free-3gp-converter.exe "It supports to convert your favorite movies from AVI , DIVX, MOV, QuickTime, MPEG, VCD, DVD, WMV, ASF, RM, RMVB to 3GP." ¨ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå