tp88 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg får Xbox idag med Sega GT og JSRF (eller hva det heter). Det jeg lurer på...synes dere disse spillene er bra? Kan dere fortelle litt + og - om dem? Jeg er bare nyskjerrig hva dere andre mener... 8) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Sega GT 2002 er sinnsykt bra, det burde være en av kanidatene til årets spill i 2002. JSRF har jeg ikke spilt nok egentlig til å gi noen dom over, men jeg hadde på følelsen at det ikke var helt min greie...mange som liker det dog. Gamespot sitt review av Sega GT her JSRF, her Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg får Xbox idag med Sega GT og JSRF (eller hva det heter).Det jeg lurer på...synes dere disse spillene er bra? Kan dere fortelle litt + og - om dem? Jeg er bare nyskjerrig hva dere andre mener... 8) Vår test av JSRF http://www.gamer.no/omtaler/jet_set_radio_future/ Det spillet rocker! Så var det sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå