kijons Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Håper dere kan hjelpe meg. Jeg installerte et scandinavisk tastatur på min hp ipaq 6915 som jeg fant på smartmobil.no, men når jeg restartet telefonen, får jeg ikke startet opp min telefon igjen. D.v.s. telefonen starter, men står og "henger" med blank skjerm. Noen som vet hva jeg skal gjøre for noe? Linken til filen er her: http://www.smartmobil.no/index.php?name=Up...ddetails&lid=18 Lenke til kommentar
backup Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det tastaturet er jo litt forskjellig fra norsk tastatur på wm5, det ligner mer på det som er på windows mobile 2003, så det kan jo hende det nedlastede tastatur ikke er kompatibelt med wm5 siden det jo er fra 30.03.2005. Du kan jo f.eks. prøve å avinstallere tastaturet, men hvis det er så at mobilen hele tiden henger ved oppstart, da får du vel ikke avinstallert noe som helst, så da er vel kanskje en hard-reset det eneste som duger. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det finnes program som lar deg starte opp i "Safe mode" på en pda. i hvertfall for WM5 (6915 har vel det). men programmet må være installert før du får problemet. Prøv å koble den til PC med Activesync og se om du kan avinstallere tastaturet fra Tools/Verktøy menyen. Hvis ikke tror jeg du må ta hardreset. Når tlf er oppe og kjører igjen kan du prøve www.epocket.no/Tastatur Hei. Håper dere kan hjelpe meg. Jeg installerte et scandinavisk tastatur på min hp ipaq 6915 som jeg fant på smartmobil.no, men når jeg restartet telefonen, får jeg ikke startet opp min telefon igjen. D.v.s. telefonen starter, men står og "henger" med blank skjerm. Noen som vet hva jeg skal gjøre for noe? Linken til filen er her: http://www.smartmobil.no/index.php?name=Up...ddetails&lid=18 8941052[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå