Xarus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, de siste dagene nå så syns jeg at jeg føler meg litt svimmel og slapp. Trodde det var fordi jeg sitter for mye inn, så har prøvd å ikke spille så mye, kan det være andre grunnner ? Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 det kan være boldmangel(hørres sånn ut) blir du svimmel om du røyser deg fort opp fra en stol o.l? prøv å ta floradix. det får du kjøpt i vanlige butikker eller helsekost butikk. det smaker STYGGT, men funker Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) det kan være boldmangel(hørres sånn ut) blir du svimmel om du røyser deg fort opp fra en stol o.l? prøv å ta floradix. det får du kjøpt i vanlige butikker eller helsekost butikk. det smaker STYGGT, men funker 8941074[/snapback] Ja, når jeg sitter i ro, og når jeg reiser meg blir jeg utrolig svimmel, nesten som jeg skal besvime. Får jeg kjøpt floradix i form av tabletter ? Endret 25. juni 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 nei, desverre. det er kun flytende å taes en gang om dagen. er greit at det går ant å drikke noe etterpå da det går fort over. du får kjøpt jern tab. men dette tar lengere tid og er ikke like efektivt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det kan være jernmangel. Jeg led av jernmangel tidligere, men noen uker med leverpostei på brødskiven fikset problemet. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Det kan være jernmangel. Jeg led av jernmangel tidligere, men noen uker med leverpostei på brødskiven fikset problemet. 8941342[/snapback] Den skal jeg prøve Men, noen uker hørtes forferdelig langt ut:/ Endret 25. juni 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Nja, er ikke sikkert det var mer enn en uke. Husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hadde samme symtomene som deg. Gikk til øre, nese hals spesialist. Han banka krystallene i hodet ordentlig på plass og siden da har alt vært bra. Fungerte på den måten at jeg fikk e kamera som så på selve øyet, og når han dunka litt forsiktig på hode så han forandringer på øye, etterhvert tatt det på plass og det ble bra Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville rådet deg til gå til lege. Mulig du har, som andre skriver her, mangler...men det bør sjekkes ved en blodprøve før du begynner å styre med det selv. Det er ganske mye som kan forårsake svimmelhet, det kan også være nevrologisk. Ikke gå å plages med dette lenger enn nødvendig. Gå til legen og få skikkelig svar. Lenke til kommentar
Lucifers-Angel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 floradix er ikke farlig pånoen måte og er raskt og efektivt. prø, funker det ikke på en uke- gå til lege Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg blir også kjempe svimmel når jeg reiser meg HURTIG opp, etter jeg har sittet lenge i ro. Dette er normalt, hvis det er bare det som skjer. Hvis det skjer relativt ofte og ikke når du reiser deg fort (evt. reise seg og gå mye rett etterpå), så burde du få sjekke det ja. Ellers er det normalt at det skjer noen ganger med folk; at du blir veldig svimmel (kan nesten falle) rett etter du har reist deg hurtig. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg blir også kjempe svimmel når jeg reiser meg HURTIG opp, etter jeg har sittet lenge i ro. Dette er normalt, hvis det er bare det som skjer. Hvis det skjer relativt ofte og ikke når du reiser deg fort (evt. reise seg og gå mye rett etterpå), så burde du få sjekke det ja. Ellers er det normalt at det skjer noen ganger med folk; at du blir veldig svimmel (kan nesten falle) rett etter du har reist deg hurtig. 8945810[/snapback] Har hatt slikt mange ganger, men denne gangen er jeg litt slik hele tiden. Jeg føler ikke at jeg skal besvime, men jeg kjenner at det ikke skal være slik. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har samme problemet...Besvimte igår når jeg skulle opp av en stol:S Vet ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det kommer av at du reiser deg for raskt. Blodet settes igang til å sirkulere veldig fort, etter du har sittet og tatt det med ro. Akkurat som når du har gjort en ting for lenge, så er det en helt annen følelse/tar litt tid å venne seg til å gjøre noe annet. Teit eksempel på det her, men når du f.eks hopper trampoline, så "hopper" det fortsatt litt med en gang du går av; akkurat med som når du reiser deg. En del "sitter" litt igjen, og tar litt tid å starte opp. Reis deg saktere og ta det rolig når du har reist deg, så vil ikke dette skje. La blodet sirkulere ordentlig først. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det kommer av at du reiser deg for raskt. Blodet settes igang til å sirkulere veldig fort, etter du har sittet og tatt det med ro. Akkurat som når du har gjort en ting for lenge, så er det en helt annen følelse/tar litt tid å venne seg til å gjøre noe annet. Teit eksempel på det her, men når du f.eks hopper trampoline, så "hopper" det fortsatt litt med en gang du går av; akkurat med som når du reiser deg. En del "sitter" litt igjen, og tar litt tid å starte opp. Reis deg saktere og ta det rolig når du har reist deg, så vil ikke dette skje. La blodet sirkulere ordentlig først. 8947689[/snapback] Jeg gjør ingen ting raskt, tar livet med ro og det vil si absolut alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå