Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da ser det endelig ut til at drømmen om EOS 5D skal gå i oppfyllelse.

Jeg reiser på ferie om noen dager, men skal selvsagt ha med kamera. Et problem jeg kom på nå er at jeg mener å ha hørt at min gode gamle Raw-Shooter ikke fungerer på 5D. Er det noen som vet mer om dette?

Det jeg er ute etter er alternativer til dette utmerkede programmet som fungerer enkelt men godt. Jeg tenkte meg å ikke betale for programmet i første omgang, da jeg heller vil bruke tiden på å sjekke dette ut nøye etter ferien og evt. kjøpe et program da.

Noen som har noen gode tips? Jeg har forøvrig PS2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt, godt og gratis? Da bruker du medfølgende programvare DPP og oppdaterer til versjon 3.0. Bruker selv dette programmet ganske mye og synes det gir gode resultater. Sammen med PS 2 skulle du være godt dekket.

Vil ellers gratulere med et godt valg mtp kamerahus :)

Lenke til kommentar
Enkelt, godt og gratis? Da bruker du medfølgende programvare DPP og  oppdaterer til versjon 3.0. Bruker selv dette programmet ganske mye og synes det gir gode resultater. Sammen med PS 2 skulle du være godt dekket.

Vil ellers gratulere med et godt valg mtp kamerahus :)

8942228[/snapback]

Finnes det noe god info om DPP ute på nettet? Jeg har søkt litt og finner ikke noe særlig. Og hjelpefilen er også noe tynn. F.eks. anbefalt arbeidsflyt.

Tom

Lenke til kommentar
Finnes det noe god info om DPP ute på nettet? Jeg har søkt litt og finner ikke noe særlig. Og hjelpefilen er også noe tynn. F.eks. anbefalt arbeidsflyt.

Tom

En tutotial for DPP finner du her

8943670[/snapback]

Takk - det var akkurat det jeg så etter.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...