Gå til innhold

Rettigheter i forhold til reklamasjon.


Anbefalte innlegg

Har en reklamasjons sak gåen på en Logitech MX 1000

 

Den fikk jeg ved å betale et mellomlegg på 200 kr for en annen Logitech mus som sluttet å virke, og siden de ikke hadde på lager lenger valgte jeg å betale og få en MX1000 mus isteden.

 

Den nye musen har helt siden da, tror det var i 2005 en gang fungert helt inntil nå.

 

Plutselig så sluttet den å virke, må hele tiden dra ut kabelen for så å sett den inn igjen, prøvd med både USB og PS2. For å være helt sikker på at det ikke var pcen min testet jeg dette på en annen pc jeg har, der fungerte den i ca 1 dag før den samme feilen kom opp igjen.

 

 

Leverte så musen inn til reperasjon(Computercity) Der brukte de et par dager, og kom frem til at det ikke var noe feil på dem, de hadde testet den grundig. Siden dem sa at det ikke var noe feil på den tenkte jeg at den sikkert fungerer så tok den tilbake.

 

Kom hjem og det tok maks 10 min før den igjen sluttet å fungere, testet så på den andre pcen, og der ville den ikke fungere i det hele tatt(kan legge til at begge pcene er det installert Vista på).

 

For å være enda mer sikker så valgte jeg å reinstallere den ene pcen med helt ny Vista installasjon. Den fungerte i noen minutter før den igjen sluttet virke....

 

Og for å gjøre en siste sjekk, så tok jeg den med til en kompis for å sjekke om den virket på XP pcen hans, der fikk jeg også samme resultat fungerte noen minutter før den sluttet å virke.

 

 

Er ganske så sikker på at det er noe feil med musen,ikke noe batteri trøbbel eller noe annet. Men problemet er at de på Computercity tester den og ikke finner feilen. Jeg har brukt drøssevis av timer men kan ikke se noe annet en at det må være en feil på musen, noe Computercity sier de ikke kan se det er på musen.

 

 

Lurer på hva slags rettigheter jeg har iforhold til dette, for nå begynner jeg å bli mektig lei, for jeg har testet alle mulige løsninger, er ganske så sikker på at det ikke er noe galt med pcen min, men likevel så sier Computercity at de ikke kan gjøre noe med det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er at verkstedene ofte ikke har tid til å ta en lang test av varen. De plugger i ledningen og ser at den funker - ok da sender vi varen tilbake .

8944161[/snapback]

 

Ifølge dem så testet de den i 8 timer, når den var inne til rep.

 

Jeg skjønner liksom ikke hva jeg kan gjøre feil, har jo prøvd de fleste løsninger, og feilen viser seg fortsatt å være der.... Og den har jo fungert i nesten 2 år før den nå streiker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...