Disengage Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Heeeei! Vet noen om det er samme/kommer til å være muligheter til å facemappe ansiktet ditt på ps3 versjonen av spillet med bruk av Playstation Eye, som det er med LiveVision på XBOX 360 versjonen? Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dessverre... Leste for et par dager siden en artikkel på Gamespot om R6:V hvor de sa at Facemapping mulighetene fra 360 versjonen er fjernet på PS3 utgaven. Men til gjengjeld får jo PS3 nye multiplayermaps blant annet Har selv bestilt dette spillet fra utlandet og gleder meg stort til det havner i postkassa mi Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Jaja.. Det er jo egentlig noe dritt! Facemapping funka bra på 360. Må være moro å løpe rundt som deg selv og drepe venner. hehe.. Men på den andre side, så er det vel sikkert greit med nye baner, selv om alt for meg blir nytt siden jeg ikke har prøvd banene på 360 før heller. Takk for svar! Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Må si meg enig der! Hadde vært fett og løpt rundt som deg selv og skutt andre folk Har heller aldri prøvd 360 versjonen så alt blir nytt for meg også... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen som vet noen dato? Det står 29. juni på tothegame ser jeg, men det er da så "stille" rundt det? Æsj, Ghost Recon har visst blitt flytta til august! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det står 26.6. på Komplett så kommer vel i løpet av uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå