Gå til innhold

LEI av skjulte nummer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har en smarttelefon vil jeg anbefale en form for blacklisting (BlackList, Blackballer e.l.), det kan fort gjøre livet lettere. Om du ikke har en smarttelefon er det lite du selv får gjort med din telefon. Da er mulighetene (som nevnt) anmeldelse, evt avtale om nytt hemmelig nummer hos operatør.

Lenke til kommentar
Om du har en smarttelefon vil jeg anbefale en form for blacklisting (BlackList, Blackballer e.l.), det kan fort gjøre livet lettere. Om du ikke har en smarttelefon er det lite du selv får gjort med din telefon. Da er mulighetene (som nevnt) anmeldelse, evt avtale om nytt hemmelig nummer hos operatør.

8941005[/snapback]

Har en Nokia e61... får se om jeg finner de programmene til den :)

Lenke til kommentar

8941005[/snapback]

Har en Nokia e61... får se om jeg finner de programmene til den :)

8941046[/snapback]

Rett valg av telefon, sitter på en slik jeg også. Da veit jeg at en av de programmene funker til akkurat det, har brukt det selv, men blei borte når minnekortet mitt røyk..

Lenke til kommentar
I utgangspunktet er det bare å la være å svare på anrop hvor identiteten ikke vises.

8953046[/snapback]

Hjelper vel ikke det om man ikke vil ha selgere/snørrunger som kødderinger på tråden. :whistle:

Hater at folk ringer med 1-3 5-8 nummer til meg, da vet jeg at det ikke er noe jeg vil ta. eneste telefonene jeg tar er f.eks

789**** som er her i nærheten

755**** I nærheten av bodø

9****** mobil

4****** mobil

Andre en slike serier svarer jeg sjeldent på.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...