drool Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes et lignende testrammverk, kalt TestNG: TestNG. Se under "Documentation". Kanskje du finner noe der som kan hjelpe deg. Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE. 8940676[/snapback] Lenke til kommentar
drool Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hei, Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes et lignende testrammverk, kalt TestNG: TestNG. Se under "Documentation". Kanskje du finner noe der som kan hjelpe deg. Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE. 8940676[/snapback] 8967818[/snapback] Takk for svar, men er nødt til å bruke JUnitEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå