eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er det bare jeg som ikke kommer på MSN i dag? eller... Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hadde litt trøbbel her også ja.. men d funke jo nå. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kommer heller ikke inn.... Mange andre som ikke gjør det, er nok et problem hos Microsoft. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Messenger - Får ikke logget på Lenke til kommentar
master_x Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg merket dette kl 15:00 i dag, kom inn en gang, men måtte restarte PC`en .. nå kommer jeg ikke inn igjen.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Helt umulig å komme inn idag... Blir sinnsykt provosert. Abstinens-anfallet ligger like om hjørnet... De skriver ikke en dritt om det på msn.no engang... burde jo være et misntekrav å få vite hva som er galt. Er uansett håpløst at en så stor tjeneste er så ustabil i SÅ lange perioder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå