Hosjkornæsj Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 det blir vanskelig men jeg skal prøve og forklare::: når man kommer in på "proffesjonelle" hjemmesider så er det ofte en sånn animasjon med linker på eller noe sånt der. når man høyre klikker på den kommer det ofte opp sånn dere About Adobe Flashplayer 9 eller et annet tall... Men vilket programm bruker man til å lage dette i? Vet jeg forklarte dårlig meeen... Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tja, det kommer an på hvilken del av prosessen du tenker på, men jeg regner med at du tenker på et program du kan lage flash i, og da er det Macromedia Flash. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Adobe har kjøpt opp Macromedia og nettopp gitt ut en ny versjon. Det du ser etter er Flash CS3. Du kan laste ned en 30-dagers prøveversjon og eventuelt gå til innkjøp. Det er et veldig dyrt program, men er du student får du ekstreme rabatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå