Gå til innhold

Skal kjøpe ny mobil, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Ja, nå har tiden kommet for at vill ha meg ein ny mobil.

Den eg har nå er en gammel Samsung.

Har tenkt litt på noen: Sony Eriksen W880i og W610i

Er noen av disse 2 noe og satse på? og skulle gjerne vist prisen på dem med kontant kort :) eller et abonemang som ikkje er så dyrt.

Har dere noen andre forslag så bare kom med dem! tenker og bruke maks 4000 påp mobilen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv w610, er veldig fornøyd. Den koster 899,- (2000,- totalt) med Djuice friends. W880i er tøffere og har 3G, men ellers er forskjellen liten. Prisen er på godt over 1000,- derimot.

8941511[/snapback]

Ok :) og det dere Djuice Friends, stemmer det at det bare koster 29kr måneden? vurderer og kjøpe den til 900kr da.

Lenke til kommentar
2000 tilsammen var ikke særlig billig når  du får den til 1 kr med netcom activetalk på Shop.netcom.no  .......

8946474[/snapback]

Men activetalk har jo 200kr måneden i månedsgebyr vel?

200 x 12 = 2400kr

Men, bare så det er sagt.. Telefonen uten operatørlås og uten abb. koster også iallefall 2400kr..

Om du ringer mye, kan det lønne seg å kjøpe den uten abb.

Evnt kan man se på chess sin ordning med nedbet., og chess gold abb.

Lenke til kommentar
2000 tilsammen var ikke særlig billig når  du får den til 1 kr med netcom activetalk på Shop.netcom.no  .......

8946474[/snapback]

Men activetalk har jo 200kr måneden i månedsgebyr vel?

200 x 12 = 2400kr

Men, bare så det er sagt.. Telefonen uten operatørlås og uten abb. koster også iallefall 2400kr..

Om du ringer mye, kan det lønne seg å kjøpe den uten abb.

Evnt kan man se på chess sin ordning med nedbet., og chess gold abb.

8962788[/snapback]

129,- 129*12=1548+1kr =1549kr.

Lenke til kommentar

:yes: I klassen min var det ei som kjøpte seg w610i. To av veninnene hennes fikk prøve telefonen hennes litt. To uker senere hadde begge veninnene kjøpt seg en w610i.

Alle tre sier at det skal bli lenge til noen av dem bytter mobil. De sier den er kjempebra.

:thumbup:

Lenke til kommentar
:yes: I klassen min var det ei som kjøpte seg w610i. To av veninnene hennes fikk prøve telefonen hennes litt. To uker senere hadde begge veninnene kjøpt seg en w610i.

Alle tre sier at det skal bli lenge til noen av dem bytter mobil. De sier den er kjempebra.

:thumbup:

8964854[/snapback]

Ja, men ikke alle telefoner er for alle.

Kjøper man en mer avansert mobil, er det desverre dårligere kamera som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...