dalri Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bestilte bredbånd fra Bluecom rett før julaften via webben. Noen som vet hvor lang tid de pleier å bruke? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bestilte bredbånd fra Bluecom rett før julaften via webben.Noen som vet hvor lang tid de pleier å bruke? Det går 7 - 10 dager før de har fått tilbakemelding fra TN om linjekvaliteten, da pleier de og sende en bekreftelse, du kan jo ringe 81533222 og taste 2 og deretter 3 for og sjekke hvor langt din bestilling er kommet. Du må nok regne disse dagen fra den 02-01-2003 vil jeg tro. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vi bestilte fra BlueCom den 18. desember. Linja var i orden for to dager siden. Fikk ADSL-modemet i dag, og alt er bare fint! Har sendt en del mail og mast litt, men vet ikke om det har hatt noen innvirkning.. tviler vel egentlig på det. De er i alle fall raske til å svare på mail! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bestilte ADSL fra Bluecom (overgang fra Telenor) 13.desember. I mailen jeg fikk av de sier de at pga stor pågang så er ingen installasjonsdato satt, men at jeg kan påregne opptil 5 vanlige arbeidsuker..og her har vi hatt jul og greier innimellom. Jaja, skal klare å vente jeg, har da tross alt ADSLen fra Telenor frem til dagen de skifter. Bruker samme utstyr så det blir ingen dager uten netttilgang (heldigvis). De tar seg av kansellering av eksisterende Telenor abm og alt. Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå