Steelgob Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jeg får pop-up om driveclear o.l. og norman AV gir meg meg denne meldingen.123.bmp Håper på noen god svar.. Siste jeg spurte fikk jeg beskjed om å laste ned Ad-Aware og det funka noen få dager. Endret 25. juni 2007 av Steelgob Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Denna skal nok gjøre susen http://www.lavasoftusa.com/support/securit...nde_remover.php Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Er den gratis? Og hvor laster man den ned? Endret 25. juni 2007 av Steelgob Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det står at den er integrert i Ad-Aware 2007 versjonen. Alt.: Last ned Vundofix, start programmet og klikk "Scan for Vundo"-knappen. Når programmet er kjørt ferdig, klikker du på knappen "Remove vundo". Loggen fra Vundofix finnes vanligvis på C:\vundofix.txt. Den poster du senere. Last ned SAS, installer, oppdater og kjør en full (Complete) scan. Etter en restart: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster sammen med loggen fra SAS (preferences->statistics/logs) og Vundofix-loggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå