WangenPs3 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei Har kjøpt ny leilighet og div. utstyr, men ordentlig lyd har jeg ikke skaffet meg enda. Høyttalere foran har jeg funnet i form av Dynavoice F6, men så kommer jo valget på hvilken forsterker jeg skal kjøpe. Dette er hva jeg har av "gadgets": - 42" HDTV fra Tatung: http://www.tatung.com/en/dm_200.asp - Xbox 360 - Playstation 3 - Playstation 2 Det jeg da trenger er anlegg som kan "booste" lyden på alle disse maskinene slik at jeg får en tilstrekkelig opplevelse når jeg bruker dette. Jeg trenger også vite hva slags kabler jeg skal bruke. Har kun 1 HDMI inngang på Tv'en og den blir jo brukt av Ps3'en så hvis det er noen måte jeg kan få utnyttet inngangene bedre så tar jeg gjerne imot hjelp fra dere som har peiling. Har tenkt å starte med fronten for så å ta lyden bak neste mnd. Så det jeg trenger å vite er hvilken forsterker dere anbefaler og hvilke kabler som trengs. Dynavoice F6 koster jo ca. 1000,- NOK så dette er allered dekket. Forsterkeren kan jeg vel bruke en 4-6000 på. Har ikke behov for lyd alá "superhighquality" men noe midt imellom. Så lenge det er bra lyd. Takk på forhånd Med vennlig hilsen Morten Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 vil bare si at , hvorfor kjøper du så billige høytalere når du har så bra resten , blir litt motsatt av overkill, blir lissom det svake leddet , har du kjøpt dem alerede? noe sånt Sweet forsterker med 2*hdmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå