guardianpegasus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva med de av oss som hadde en 'normal' oppvekst, med 2 måneders sommerferie og alt, og tross alt ikke er så dumme? La barn få være barn den stakkarslige stunden de har... det er faktisk mye viktig som skal læres UTENFOR skolen også. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Høyre er jo helt kjørt! Edit: Ikke det at det gjør noe, skal ikke gå mer skole 8942240[/snapback] Gjør forsåvidt ikke meg noe heller, har bare 1 år igjen Men jeg tenker på de andre, hvorfor ikke gjøre om skolesystemet slik at man faktisk lærer bedre gjennom den tiden dem er der istedenfor å forlenge den? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men jeg tenker på de andre, hvorfor ikke gjøre om skolesystemet slik at man faktisk lærer bedre gjennom den tiden dem er der istedenfor å forlenge den? Fordi at det er altfor forbanna logisk. Da måtte man dessuten sørget for at lærere gjorde jobben sin, at bråkmakere ble sendt ut av klasserommet osv... sånt går jo ikke ann i likhetslandet. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Men jeg tenker på de andre, hvorfor ikke gjøre om skolesystemet slik at man faktisk lærer bedre gjennom den tiden dem er der istedenfor å forlenge den? Fordi at det er altfor forbanna logisk. Da måtte man dessuten sørget for at lærere gjorde jobben sin, at bråkmakere ble sendt ut av klasserommet osv... sånt går jo ikke ann i likhetslandet. 9008584[/snapback] Lærerne gjør, tro det om du vil, jobben sin.... det er bare det at retningslinjene for hva en lærer skal gjøre og lære bort, er alt for dårlige (les L97 og den nye som kommer nå). Lærere i dag har jo ikke lov til å innføre litt disiplin i klasserommet. Jeg tror det er nettopp det som er stikkordene her..... disiplin og respekt. Disse to, etter min mening, viktige tingene er fremmedord i dagens norske skole. Får vi inn litt disiplin i klasserommet, sånn at det læreren sier virkelig betyr noe..... har vi etter min mening kommet langt. edit: skrivefeil Endret 5. juli 2007 av Jaytee71 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå