IntelAmdAti Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, jeg og en vennegjeng ønsker å spille Titan Quest - Immortal Throne på LAN. Jeg er litt skeptisk til dette, for den gang jeg spilte dette var spillet rimelig ubalansert mellom klassene. Dette flater seg ikke ut etterhvert, forskjellene blir bare større. Det må være en smule kjedelig å bli satt i bakgrunnen, kunne gjøre lite og generalt bare være i veien for de som har valgt en kraftig rolle, for eksempel trollmann. Er det noen som vet om balansen i spillet er bedret seg? Sist brukte jeg 25 minutter på nest sise bossen i spillet med sverd og skjold. En magiker som bruker Ternion Attack dreper han visstnok med tre slag. Dette var før Immortal Throne. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kanskje det er lurt å sjekke patch-notes visst du ikke har allerede gjort det. =) OT: Er Titan Quest noe bra? Skulle hatt meg ett nytt spill og vet ikke hva jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Dersom du liker Diablo2 vil du garantert like det og kjenne deg igjen. Hele spillet er en Diablo2-klone, alt er egentlig helt likt, selv farger på items og snarveier på tastaturet. Forskjellen ligger i at grafikken er veldig bra og settingen er satt til gresk mytologi. Jeg gikk lei det etter å ha spilt gjennom det på alle vanskelighetsgradene, det var et kanonartig spill men etter å ha spilt gjennom det på den vanskeligste vanskelighetsgraden er det ingenting mer å gjøre i spillet. Ekstrapakken har jeg ikke forsøkt enda. Endret 25. juni 2007 av Pycnopodia Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg og en kompis prøvde dette. Først over Hamachi, og det var forferdelig mye bugs og lag (plutselig stoppa hele greiene opp, kompisen min så at jeg stod i ro når jeg egentlig sprang til huttaheiti og så videre). En uke senere prøvde vi det på lan, og vi hadde forstsatt samme problemet. Tror vi holdt på før jul eller noe. Er dette problemet fikset nå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg og damen spiller en god del Titan Quest sammen. Du unngår mye bugs ved å gå for orginalen Titan Quest med nyeste patch. Det er godt balanser (Ikke perfekt, men nesten). Det kan virke ubalansert i starten av spiller, men jevner seg fort ut. Personlig har ingen av oss opplevd så mye bugs. Men det har en del med maskinvare å gjøre. Eldre maskiner har en tendens til å bugge en god del mer. Ellers er det gøy å spille sammen, Julie har til og med levlet fra meg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det du nevnte med maskinvare forklarer saken. Kompisen min har en, ja, eldre maskin. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 tror balansen er litt bedere, alle classes er jo bra på sin måte... er du melee og spiller med en trollmann så får du tatt mange vis du bare kommer fram til fiendene, og bosser får du tatt lett vis du treffer med slaga (mye STR trengs og bra våpen ) . Hadde en hunter og jeg brukte ikke lang tid på å ta typhoon, jeg døde ikke en gang heller (det var på normal da ) Og den nest siste bossen du snakka om, hvem mener du??!?! er det den siste Telkinen? den som hadde den sickle greia? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ternion Attack var veldig overpowered, men er fiksa på det nå. Så lenge du har satt ut stats og skill poeng fornuftig så skal du klare deg med de fleste klasser. Har jo ikke så mye å si hvem som har høyest dps, når dere spiller på lag mot NPCs. Det som utgjør mest uansett er om du har bra items. Finnes en mod som kan gange opp antall monstere med optill 3x, hvis jeg husker rett. Denne er morsom hvis det er flere som spiller. Bør deaktiveres før boss-fights, kan bli veldig buggy med 3 telkines på en gang Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Typhoon er såre enkel selv på vanskeligste vanskelighetsgrad med ren melee-karakter. Er bare å løpe forbi alle mobs, ta power-ups og så slå på ham i noen sekunder. Det er den nest siste bossen som er utfordringen, den som slynger steiner etter deg. Er du melee må du løpe hele tiden, og slå når han holder på å plukke opp en stein. Treffes du en gang av lynet er du ferdig, resist-utstyr hjelper egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå