panbanan Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har en 30giger... med masse personlig matriale som jeg tilfeldigvis klarte å brekke en "pin" på.(de stengene som stikker ut av harddisken som du fester flatkabelen med) Hva skal jeg gjøre? Går det an å prøve å brekke en "pin" av en gammel harddisk å brenne den på? Vil jeg få igjen på garantien?? Det er masse verdifullt på harddisken.....:sad: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 hvis du er god med loddebolten kan du nok lode pinnen rett på igjen, men da mener jeg _GOD_ ! Jeg tar ikke no ansvar hvis du driter deg! :razz: Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg mener at det finne en norsk firma som har spessialisert seg på å hente data fra ødelagte harddisker, husker ikke hva de heter, mem er nokk dyre. Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 oki..:sad: *snufs* hehe sliter! Men selve harddisken er det jo ikkeno noe feil med. Det er kun kontakten.... Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det firmaet som har spesialisert på å fixe sånn ting heter http://www.ibas.no. Minimum pris er 2200.- cocheeze Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Gå til en radio og TV repratør og få loddet på den pinnen :smile: Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har den knekt helt innerst ved feste eller inni selve plastikken, hvis du skjønner hva jeg mener..- Hvis den har knekt helt inni plastikken så er det jo håp da... Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 En mulighet kan jo vere og sette i pluggen og finne ut av hvilken leder i kabelen som ikke har kontakt. den klipper du av og skjøter slik at den blir lang nok til å lodde på PCB på HD din. Det skulle ikke være noe problem. Går ut i fra at du trolig har knekt en av de ytterste pinnene på disken? Lykke til. God Jul og Godt Nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå