Gå til innhold

Hva vises på e3 til konsoller?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Klart det finnes PC-spillere, det er der det største markedet er, ihvertfall for Tom Clancy-spillett vil jeg tro.

Den beste versjonen av multiplatformspillene kommer vanligvis også på PC, i tillegg er spillene billigere på PC-plattformen. :)

Om jeg snakker i Sony-delen om Assasins Creed så blir det ikke riktig av meg å referere til det som en PS3-eksklusiv selv om den ikke virker på PS2, eller PSP, det er jo fordi det også tilgjengelig på andre plattformer fremdeles.

Og folk som ikke har PS3 kan fremdeles selvfølgelig spille det. :)

Jeg mener at spill som er referert til som ekslusive spill, bør ikke sies at er eksklusiv til en plattform når de kan spilles på andre plattformer. :)

F.eks. kan jeg fint spille spill som vanligvis blir referert som de mest etterlengtede 360-eksklusivene på Gamer.no, selv om jeg ikke eier 360, f.eks. Bioshock og Huxley. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Klart det finnes PC-spillere, det er der det største markedet er, ihvertfall for Tom Clancy-spillett vil jeg tro.

Den beste versjonen av multiplatformspillene kommer vanligvis også på PC, i tillegg er spillene billigere på PC-plattformen. :)

Om jeg snakker i Sony-delen om Assasins Creed så blir det ikke riktig av meg å referere til det som en PS3-eksklusiv selv om den ikke virker på PS2, eller PSP, det er jo fordi det også tilgjengelig på andre plattformer fremdeles.

Og folk som ikke har PS3 kan fremdeles selvfølgelig spille det. :)

Jeg mener at spill som er referert til som ekslusive spill, bør ikke sies at er eksklusiv til en plattform når de kan spilles på andre plattformer. :)

F.eks. kan jeg fint spille spill som vanligvis blir referert som de mest etterlengtede 360-eksklusivene på Gamer.no, selv om jeg ikke eier 360, f.eks. Bioshock og Huxley. :)

8955273[/snapback]

Du, pc-spill markedet omsetter kun for rundt 1/10 av hva konsoller gjør, så å si at pc-spillere er det største spillmarkedet er bare så feil det absolutt går an å ta.

Elles har du selfølgelig helt rett, men så lenge jeg kun befinner meg på konsolldelen av forumet vet jeg at jeg kommer til å gjøre det samme igjen...

Lenke til kommentar

Vel, håper på mer info og videoer av Wii- spill som Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros. Brawl, Battalion Wars 2, No More Heroes, Sadness, Soul Calibur Legends og Disaster: Day of Crisis.

Samitidig er jeg hardbarka optimist, og satser også i år på at Sega vil offentligjøre en ny konsoll :whistle:

Endret av TyrantOfWinter
Lenke til kommentar
Vel, håper på mer info og videoer av Wii- spill som Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros. Melee, Battalion Wars 2, No More Heroes, Sadness, Soul Calibur Legends og Disaster: Day of Crisis.

Samitidig er jeg hardbarka optimist, og satser også i år på at Sega vil offentligjøre en ny konsoll  :whistle:

8956193[/snapback]

Bare rette på Super Smash Bros Melee til Brawl, men jeg vett att det er ikke lett å holde følge i disse dager :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, det var en meget håpløs skrivefeil, til og med for meg å være :p Måtte rette det opp nå.

LucarioX: Var vel egentlig mest en ønsketenkning, som jeg egentlig ikke har noen tro på blir en realitet. Men hadde det skjedd hadde jeg vært i syvende himmel :D

Men tror de har innfunnet seg med rollen sin som tredjepartsutvikler nå, og tviler på at det er aktuelt å gi ut ny konsoll :).

Lenke til kommentar
Du, pc-spill markedet omsetter kun for rundt 1/10 av hva konsoller gjør, så å si at pc-spillere er det største spillmarkedet er bare så feil det absolutt går an å ta.

Elles har du selfølgelig helt rett, men så lenge jeg kun befinner meg på konsolldelen av forumet vet jeg at jeg kommer til å gjøre det samme igjen...

8955684[/snapback]

Så det du sier er at alle spill selger 10 ganger bedre på konsoll iforhold til PC?

Oblivion, Half Life-serien, C&C, osv, altsammen selger ti ganger bedre på konsoll?

Isåfall tar du feil, og jeg tror også at Tom Clancy serien kan bli bedre omsatt på PC.

Greit nok at du kan kalle ikke-eksklusive spill for eksklusive her på gamer.no-forumet sin konsolldel, det er jo opp til deg om du vil lyve på forumet eller ikke. :-/

Angående tema'et som egentlig blir diskutert, håper jeg vi får se Fallout 3.. :)

Og masse annet moro.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jepp. litt synd at ikke forumet er oppdelt bedre:

- Nintendo platformer

- Playstation platformer

- Xbox platformer

- PC platformer

- Alle platformer

Slik som det er nå, ramler liksom PC'n ut av felles-delen. :-/

menmen, gamer.no er en bra plass uansett etter oppdelingen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...