Gå til innhold

Hva vises på e3 til konsoller?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Har noen noen tips linker til rykter om hva som skal vises av nyheter innen konsollverdenen på E3?

La oss ikke rakke ned på hverandres konsoller men presenterer spennende ting som kommer. Er veldig nysgjerrig på om det kommer flere fysisk utfordrende spill og duppeditter. Tenker da på spill ala Nintedo Sport og Eye Toy sports osv. Ms har meg bekjent et kamera i salg og Sony kommer vel med et snart.

Skal bli artig å se hva de får til av skikkelig "fysisk" spilling der man må veive med armer og bein for å spille.

Spilte Wii sport tennis mot en kompis i helga for alle første gang. Det var da skikkelig artig :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper også vi får noen nye spill annonsert, men også fler nyheter om de store spillene alle venter på. Dvs GTA IV (håper på å få se gameplay), Assassins Creed, Metal Gear Solid 4, Kane and Lynch, Army of Two osv osv osv osv osv. Håper på en innholdsrik E3, selv om den har blitt nedkrympet i år :)

Lenke til kommentar
http://e3.gamespot.com/games.html?tag=event_nav;games

Alle spillene som gamespot regner med kommer til E3. Merk at det gjerne kan dukke opp overraskelser.

8941019[/snapback]

Var også å kikket der inne i dag. En ting er spill, men hva med ekstrautstyr til konsolllene? Eyeplay3 , dualshock med rumble, boksehansker og kickboksesko til Wii, sverd og pistol/gevær til wii, flysticke til xbox360 osv. Er det noen håp for at vi kan få se noe sånt?

Vil gjerne spille et eller annet fighting spill der man har noe mer komfortabelt i henda enn nunchukc og wiimote samt noe på føttene som kan registrer spark. DET er nok en effektiv måte å komme i form på. :dribble:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Vil gjerne spille et eller annet fighting spill der man har noe mer komfortabelt i henda enn nunchukc og wiimote samt noe på føttene som kan registrer spark. DET er nok en effektiv måte å komme i form på.  :dribble:

8941780[/snapback]

For oss som husker programmet "Trim for eldre", så er nok noe slikt litt vel ambisiøst :ph34r:

Lenke til kommentar

Har en følelse at vi får se Halo 3 single player, og en liten Gears of War 2 teaser fra microsoft leiren.

Håper også å se litt gameplay fra GTA4, Alan Wake, Assassins Creed og Killzone 2!

EDIT: Og MGS4 såklart!

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Neppe, 360 Exclusive  :)

8944202[/snapback]

Er ikke 360 eksklusivt, foreløbig er det annonsert til både PC DVD og 360.. :)

( http://splintercell.us.ubi.com/conviction/ )

8951008[/snapback]

Ubisoft sa selv at de laget dette ekslusivt til 360 fordi de ikke trodde de ville få til det de var ute etter på PS3. Don't shoot the messenger. Jeg tviler på at dette kommer til PS3.

Uansett bryr jeg meg ikke stort mer en å lage dette innlegget. SC er for meg totalt uinteressant.

Lenke til kommentar
Ubisoft sa selv at de laget dette ekslusivt til 360 fordi de ikke trodde de ville få til det de var ute etter på PS3. Don't shoot the messenger. Jeg tviler på at dette kommer til PS3.

8951165[/snapback]

Skal ikke skyte messengeren jeg, sier bare at det er feilopplysning, det står det jo nederst på hjemmesiden til spillet, PC DVD-Rom, og da er det vell ikke 360-eksklusivt vell?

Tror uansett det kan lønne seg for Ubi å vente med en evt. PS3-versjon, dess lenger bort fra Killzone 2 de kommer dess bedre sannsynlighet har de for å få oppmerksomhet. :-/

De er jo ikke akkuratt de flinkeste til å porte heller. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Blæh... Finnes det pc-spillere igjen..? :p

I forhold til konsoller er det eksklusivt, som er det eneste jeg forholder meg til på konsolldelen, men du har jo rett,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...