sniqen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Heisann, driver å tenkern på å kjøpe meg GPS/PDA til å bruke i bilen, låner dermed en I-mate PDA-N fra jobben. Lurer på om det er noen her som har erfaring med å bruke den som GPS? og hvor mang laster ned kartene og installerer dette på denne modellen ettersom alt som står i brukerhåndboken om GPS er om hva du ikkje skal gjøre når du bruker GPS delen... Noen som kan hjelpe? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei! Til tross for at jeg har i-mate support har jeg aldri fått PDA-N fra i-mate, og derfor ingen erfaring med den. I løpet av 1.5 år har jeg kun hatt 2 henvendelser på PDA-N - og en av de var internt. PDA-N er vel ikke den mest solgte i-mate PDAen.. Generelt var jeg tidligere skeptisk til PDAer med innebygd GPS. PDA-N har vel ikke den beste mottakeren, noe som kan resultere i dårlige signaler. Litt usikker på det du sier med nedlasting av kart. Kan du forklare det nærmere? Jeg har ferie nå, men du kan sende en mail med dine spørsmål til [email protected] så skal jeg prate med stakkaren som vikarierer ;-) Andre som har erfaring med PDA-N ? :-) Heisann, driver å tenkern på å kjøpe meg GPS/PDA til å bruke i bilen, låner dermed en I-mate PDA-N fra jobben. Lurer på om det er noen her som har erfaring med å bruke den som GPS? og hvor mang laster ned kartene og installerer dette på denne modellen ettersom alt som står i brukerhåndboken om GPS er om hva du ikkje skal gjøre når du bruker GPS delen... Noen som kan hjelpe? Takker for alle svar:) 8940020[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå