Brandvold Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Evt. komme med forslag om noen ser noe galt eller hva som helst. Tok et forslag fra en annen tråd, og fjerna ting jeg ikke trengte, samt bytta ut et par deler. Handlevogn Takker så mye for alle tilbakemeldinger:) Edit: feillinka først:p Endret 25. juni 2007 av Brandvold Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Slik Ja, det er godt oppsett det Endret 25. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Brandvold Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Takker, shark. Jeg ser nå at kabinettet har mer enn 7 dagers ventetid hos alle som fører dette kabinettet. Dette er litt kjedelig. Vet du om noe bra alternativ, så gjerne legg inn link:) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Eg syns dette kabinettet er svært fint: https://prisguiden.no/product.php?productId=43073 Lenke til kommentar
Brandvold Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Fikk faktisk tips om akkurat den der nå nettopp. Takker og bukker:) PSU er bytta ut, kabinett er bytta ut. Da er alt klart for å bestille. Forhåpentligvis går det før min nåværende PC konker, da det er noen vifter som ikke funker helt som de skal, og ting blir varmt:o Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Oppsettet ser veldig bra ut nå. Lykke til med bestillingen Lenke til kommentar
Brandvold Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Skjermkortet var visst ikke på lager hos Netshop som jeg bestilte alt fra for å slippe frakt. Det tar litt over 1 uke før det muligens er på lager, men jeg skulle gjerne hatt maskinen før det. Finnes det et alternativ som funker med oppsettet som er noenlunde likt? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du kan ta dette kortet i staden for: https://prisguiden.no/product.php?productId=64129 Anna produsent av kortet (ASUS), men samma GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå